FANDOM

Conspiració per absorbir l'energia d'en Son Gohan
Episodi 219 (BDZ)
Informació
Nom JAP うごめく陰謀!!悟飯の力が奪われた
Nom ROM Ugomeku Inbo!! Gohan no Pawa ga Ubawareta
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Gran Torneig Mundial
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 2 de Març de 1994
Conspiració per absorbir l'energia d'en Son Gohan (うごめく陰謀!!悟飯の力が奪われた, Ugomeku Inbo!! Gohan no Pawa ga Ubawareta) és l'episodi 219 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Yamu i Spopovich roben energia a Gohan

En Gohan sent atacat per en Yamu i l'Spopovitx

En Son Gohan comença la seva transformació en superguerrer, mentre que en Shin explica a en Goku i companyia que possiblement en Yamu i l'Spopovitx l'ataquin per absorvir-li l'energia. En aquell moment, la Videl arriba per veure el combat. En Gohan demana al seu rival si vol que es transformi en superguerrer o en un grau superior, que encara és més fort. En Kibito se sorprèn i llavors en Gohan es transforma, alliberant una quantitat enorme de poder.

Tothom està bocabadat, inclosos en Músculs i la Erasa, que han descobert que en Gohan és també el "Guerrer Daurat" que defensava la ciutat Satan. En Yamu i l'Spopovitx es llancen a l'atac i en Shin paralitza en Gohan, de manera que els dos homes li poden robar tota l'energia sense problemes. Quan ja li han absorvit prou energia, marxen volant. Llavors, en Shin es disposa a seguir-los, en companyia d'en Goku. En Krilin i en Cor Petit també hi van, igual que en Vegeta, però per motius diferents:

Vegeta:: Què és tota aquesta història Goku? Falten dos combats perquè lluitem nosaltres!

Goku: Vegeta, ara no pensis a lluitar, que no ho veus que això és molt més important?
Vegeta:: Demà m'afeitaràs! Tant me fa que sigui el Gran Déu Neptú, l'únic que m'interessa és combatre amb tu i veure qui guanya, per això participo en un torneig de mitges-merdes com aquest!

En Goku li promet que lluitarà amb ell després del torneig. En Goku demana a en Kibito que s'ocupi del seu fill. Quan han marxat, l'ajudant del déu cura al noi, tot i que li costa de curar a causa del seu enorme poder. Llavors, en Gohan, que vol respostes, va amb en Kibito a trobar als altres i amb ells va la Videl. En Satan veu com la seva filla marxa volant i se sorprèn molt.

Shin i Guerrers Z

En Shin explica als Guerrers Z la situació

Mentre, l'Spopovitx i en Yamu comenten que gràcies a aquella energia, en Buu podrà ressuscitar. Llavors, en Shin i el Kibito informen als seus companys de tot el què passa: fa molts anys, el mag Bibidí va crear un monstre anomenat Buu. En qüestió de pocs anys, el monstre va destruïr moltíssims planetes i va acabar amb quatre dels cinc Déus Neptú. Per poder controlar-lo, en Bibidí tancava al seu subdit dins d'una bola. La bola va ser duta a la Terra, que era el següent planeta en ser destruït. Van aconseguir acabar amb en Bibidí i per això van deixar en Buu, però van descobrir més tard que en Babidí, el fill d'en Bibidi, vol complir l'objectiu del seu pare.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori