FANDOM

Atenció, Krilin!
Atenció, Krilin!
Informació
Nom JAP 危うし!クリリン
Nom ROM Ayaushi! Kuririn
Nom ANG Smells Like Trouble
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 16 de juliol de 1986
Atenció, Krilin! (危うし!クリリン, Ayaushi! Kuririn) és l'episodi 21 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Finalistes torneig 21.jpg

Els finalistes del torneig amb el comentarista

En Goku, en Krilin i en Yamcha ja són a la fase final. Els altres cinc finalistes són en Giran, que és una mena de dinosaure; la Ranfan, una noia molt bonica i provocadora; en Nam, un home provinent d'un poble molt pobre que necessita guanyar el torneig per salvar el seu poble de la sequera, en Bacterian, un home gros i brut que no s'ha dutxat mai, i en Jackie Chun, un ancià calmós i excèntric.

En Son Goku, gràcies als seus agudíssims sentits, ensuma la pudor que fa en Bacterian abans que ningú. En Jackie Chun intenta convèncer el locutor que el deixi enfrontar-se a la Ranfan sense sorteig, i el locutor el censura per demanar-li que es salti el reglament. Tot seguit han d'extreure d'un pot un paper amb un número, per així quedar aparellats per als enfrontaments, quedant de la següent manera:

Bacterian vs Krilin.jpg
1. Bacterian vs 2. Krilin
Jackie Chun vs Yamcha.jpg
Nam vs Ranfan.png
5. Nam vs 6.Ranfan
Goku vs Giran.png
7. Son Goku vs 8. Gilan

Tot i que els combats començaran immediatament, en Goku té molta gana, de manera que se'n va al menjador de l'estadi, on li preparen menjar. Els cuiners queden sorpresos de la gana que té i de la rapidesa amb la que menja.

Krilin derrota Baterian.jpg

En Krilin derrotant en Baterian

El primer combat comença de seguida, amb les mateixes normes que a les eliminatòries, tot i que ara no hi ha límit de temps. En Bacterian utilitza les seves tècniques de pudor i posa en problemes a en Krilin, aconseguit dur-el fins a gairebé l'eliminació. En Goku, que ja ha acabat de menjar i està animant a en Krilin, s'adona que el seu amic no té nas i que la pudor que sent és producte de la seva imaginació. Llavors, en Krilin esquiva unes quantes escopinades i clava un cop de peu al cap d'en Bacterian, per després rematar-lo amb un pet a la cara del seu rival. Després del combat, els organitzadors netegen el ring i el preparen per al següent combat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori