FANDOM

Apareix el drac Sheron!
Els guerrers de l'espai arriben a la Terra
Episodi 21 (BDZ)
Informació
Nom JAP いでよ神龍! サイヤ人ついに地球到着
Nom ROM Ide yo Shenron! Saiya-jin Tsui ni Chikyu Tochaku
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga de l'Entrenament
Opening Son Gohan és el teu nom
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 27 de setembre de 1989
Estrena català 14 de novembre de 1991
Apareix el drac Sheron! Els guerrers de l'espai arriben a la Terra (いでよ神龍! サイヤ人ついに地球到着, Ide yo Shenron! Saiya-jin Tsui ni Chikyu Tochaku) és l'episodi 21 de Bola de Drac Logo BDZ. Es va estrenar en català el 14 de novembre de 1991.

ResumEdit

Goku telepatia amb Kaito

En Goku comunicant-se amb el Follet Tortuga telepàticament

Després d'haver completat l'entrenament amb el déu Kaito, en Goku posa a prova el poder de Bola Genki, una tècnica de que va aprendre de'en Kaito, igual que l'Atac d'en Kaito. Inesperadament, el Guerrers de l'Espai entren al sistema solar, un mes abans del què s'havia previst i arribaran a la Terra al dia següent. Pensen que això no serà problema, però llavors en Kaito s'adona que no va comptar amb el temps que en Goku trigaria a tornar pel Camí de la Serp.

En Goku, posant la mà a l'esquena d'en Kaito, es comunica telepàticament amb el Follet Tortuga i li diu que invoquin al Drac Sheron per ressuscitar-lo immediatament. A més, l'informa de l'arribada imminent dels Saiyans.

Aterratge Nappa i Vegeta

Els Saiyans aterren a la Ciutat de l'Est

Quan invoquen al drac, l'Ulong demana si no podrien desitjar la derrota dels Saiyans, així no haurien de lluitar. En Sheron els diu que això no és possible, ja que el seu poder depèn del seu creador i com que els Saiyans són més forts que el Totpoderós, ell no hi pot fer res. Finalment, demanen que en Goku torni a la vida.

Al Planeta d'en Kaito, en Goku torna a la vida i ràpidament inicia el trajecte de tornada pel camí de la Serp. En Kaito estima que trigarà una mica més d'un dia per arribar. L'endemà, en Goku segueix corrent pel camí de la serp i, a les 11:43 del matí, les càpsules espacials dels dos Saiyans arriben a la Terra, aterrant a la Ciutat de l'Est, mentre els Guerrers Z en noten l'arribada.

NavegacióEdit