Fandom

Bola de Drac Wiki

El mag Babidí i les forces del mal

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El mag Babidí i les forces del mal
El mag Babidí i les forces del mal
Informació
Nom JAP 黒幕登場!!悪の魔導師バビディ
Nom ROM Kuromaku Tojo!! Aku no Madoushi Babidi
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 9 de Març de 1994
El mag Babidí i les forces del mal (黒幕登場!!悪の魔導師バビディ, Kuromaku Tojo!! Aku no Madoushi Babidi) és l'episodi 220 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Kibito i Gohan volant.jpg

En Kibito i en Gohan anant a trobar-se amb els altres

El déu Neptú aclareix una mica més el misteri del mag Babidí i de les forces del mal. L'energia que li han robat a en Son Gohan la vol fer servir en Babidí per donar vida al monstre Buu, un ésser màgic i molt poderós que al principi dels temps ja va destruir molts planetes. Mentrestant, el públic del campionat es comença a enfadar perquè els millors lluitadors han desaparegut. Perseguint al Déu Neptú, la Videl va quedant-se enrere, fins al punt que en Son Gohan li diu que s'en torni. Abans de marxar però, ella li demana si ell és el "Guerrer Daurat", al que ell li respon que li sap greu haver-la enganyat i quan també li pregunta si va ser ell el que va matar en Cèl·lula i no el seu pare. En Son Gohan, una mica avergonyit no respon, però la Videl entén que sí que va ser ell.
Yamu i Spopovitx dónen energia a Babidí.jpg

Els dos seqüaços dónen l'energia robada al seu amo

En Gohan i en Kibito s'acomiaden d'ella i ràpidament atrapen als altres. Llavors arriben fins on en Babidí té la nau. Allà descobreixen que en Dabra, el rei dels dimonis, treballa per ell. A continuació, en Babidí afirma que ja no necessita més a en Yamu i a l'Spopovitx. Fent servir la màgia, mata violentament l'Spopovitx i ordena a un altre súbdit, en Pui Pui, que faci el mateix amb en Yamu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori