Fandom

Bola de Drac Wiki

L'estratagema del maligne Babidí

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'estratagema del maligne Babidí
L'estratagema del maligne Babidí
Informació
Nom JAP 待ち受けるワナ!!魔界からの挑戦状
Nom ROM Machiukeru Wana!! Makai kara no Chosenjo
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 16 de Març de 1994
L'estratagema del maligne Babidí (待ち受けるワナ!!魔界からの挑戦状, Machiukeru Wana!! Makai kara no Chosenjo) és l'episodi 221 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

En Yamu i l'Spopovitx han estat eliminats i en Babidí se'n riu. Llavors, el mag diu que aquells dos no han vingut sols, que el Déu Neptú els ha seguit juntament amb uns quants altres i ordena a en Dabla que els ataqui i acabi amb els que no són superguerrers ni el déu Neptú, ja que volen fer-los entrar a la nau per robar-los l'energia i, al déu, en Babidí el vol eliminar personalment com a venjança perquè va matar al seu pare. Llavors, el mag entra a la nau amb en Pui Pui.

Dabla ataca Kibito.jpg

En Kibito apunt de ser eliminat per en Dabla

Llavors, en Dabra ataca, mata en Kibito i converteix en pedra en Cor Petit i en Krilin. El Déu Neptú sap que per tornar-los al seu estat normal, han d'eliminar al rei dels dimonis, per això en Son Goku, en Son Gohan i en Vegeta entren a la nau d'en Babidí per acabar amb ell, tot i saber que és una trampa.
Pui Pui davant de rivals al primer nivell.jpg

En Pui Pui apunt de lluitar contra en Vegeta

Mentrestant, a l'estadi del torneig d'Arts Marcials, no saben què fer a causa de la gran quantitat de participants que han marxat, mentre en Goten i en Trunks tenen ganes de lluitar.

Al primer nivell, s'han d'enfrontar a en Pui Pui per tal de poder accedir al següent. En Vegeta serà l'escollit per lluitar contra ell, després de guanyar al Pedra-Paper-Tisora, mentre en Babidí i en Dabla injecten l'energia robada a l'ou d'en Buu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori