Fandom

Bola de Drac Wiki

El desenllaç del combat entre l'emmascarat i l'A-18!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 強いぜチビッコ!!18号大苦戦!?
Nom ROM Tsuyoi ze Chibikko!! Juhachigo Daikusen!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 27 d'Abril de 1994
El desenllaç del combat entre l'emmascarat i l'A-18! (強いぜチビッコ!!18号大苦戦!?, Tsuyoi ze Chibikko!! Juhachigo Daikusen!?) és l'episodi 225 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Emmascarat vs A-18.jpg

L'Emmascarat contra l'A-18

A la nau d'en Babidí, en Dabla està preparant-se per al combat del nivell 3. El Déu Neptú està sorpres de que en Goku, en Vegeta i en Gohan (que estan protestant per l'espera) es prenguin al rei dels Dimonis tan a la lleugera.

El combat entre l'Emmascarat i l'A-18 continua amb més potència que mai. En Trunks i en Son Goten, que estan molt ben coordinats, decideixen convertir-se en superguerrers, ja que veuen que ho tenen difícil per guanyar-la. Però això fa que l'A-18 els descobreixi. l'Emmascarat ataca amb un potentíssim atac, que destrossa part del ring.

Emmascarat Superguerrer.jpg

L'"Emmascarat" transformat en superguerrer

L'A-18 s'adona de que aquells dos nois són molt forts i que si segueixen d'aquella manera acabaran fent mal a algú. Per això, els ataca amb un disc destructor i, com que cada noi es tira cap a una banda diferent per esquivar-ho, el disc els talla la roba, quedant al descobert. Per aquest motiu, queden desqualificats. Llavors decideixen fugir, davant l'enuig de les seves mares. Ara el combat final serà entre en Satan i l'A-18.

A la nau espacial, en Dabla surt de la sala de meditació i li diu que ja que està a punt per lluitar. En Babidí diu que com més malvat sigui en Dabla, més estarà sota el seu control, i que té tota la seva confiança, més que la que els tenia a en Pui Pui o en Yamu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori