Fandom

Bola de Drac Wiki

El combat a mort entre el rei dels dimonis i en Son Gohan

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 見つけられた邪心!!ダーブラの名案
Nom ROM Mitsukerareta Jashin!! Dabura no Meian
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 18 de maig de 1994
El combat a mort entre el rei dels dimonis i en Son Gohan (見つけられた邪心!!ダーブラの名案, Mitsukerareta Jashin!! Dabura no Meian) és l'episodi 227 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan vs Dabra.jpg

En Gohan contra en Dabra

Després de transformar-se en superguerrer, en Gohan contraataca amb un potent cop de puny a l'estómac d'en Dabra, per seguir amb diversos atacs poderosos. En Babidí s'ho mira esgarrifat, però el Rei dels Dimonis és capaç de contraatacar, ja que encara no ha alliberat tot el seu poder. Quan ho fa, la batalla és més igualada i fins i tot el Rei dels Dimonis és capaç de donar uns cops poderosos al seu rival. En Babidí està content perquè creu que el seu subordinat ha guanyat, però en Gohan, des de sota l'aigua, ataca amb un Doble Tret del Drac, que el seu rival esquiva i a més contraataca.
Vegeta impacient per combat Gohan Dabra.jpg

En Vegeta fart d'esperar que s'acabi el combat

Els dos rivals reprenen el combat amb més força, però en Goku i en Vegeta s'adonen de que en Dabra és massa fort per en Gohan. El Rei dels Dimonis aconsegueix llançar-li una escopinada i, quan el guant es comença a convertir en pedra, el noi se'l treu, salvant-se.

Mentrestant, a l'estadi del torneig mundial, s'està celebrant la victòria d'en Satan, mentre la Xixi i la Bulma estan buscant en Goten i en Trunks. Els dos nois s'estan dirigint cap al punt on han anat els seus pares. En Vegeta està fart d'esperar, ja que vol lluitar contra en Goku i en Dabra se n'adona i ho comunica al seu senyor. El mag els transporta de nou a la nau i, quan en Dabra marxa, els diu que coneix al guerrer perfecte per derrotar-los i que aviat s'hi presentarà. Llavors li explica al seu senyor el mal que s'amaga dins del cor d'en Vegeta i que podrien dominar-lo.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori