Fandom

Bola de Drac Wiki

El gran Jackie Chun

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El gran Jackie Chun
El gran Jackie Chun
Informació
Nom JAP ヤムチャVSジャッキーチュン
Nom ROM Yamucha Tai Jakkii Chun
Nom ANG Quarterfinals Continue
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 23 de juliol de 1986
El gran Jackie Chun (ヤムチャVSジャッキーチュン, Yamucha Tai Jakkii Chun) és l'episodi 22 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Yamcha vs Jackie Chun.png

En Jackie esquivant una puntada d'en Yamcha

En Krilin celebra amb en Goku la seva victòria i tots dos estan molt contents. En el següent combat, s'enfronten en Yamcha i en Jackie Chun. La Bulma és entre la multitud, animant al seu xicot. En Yamcha ataca al seu rival, però en Jackie esquiva tots els cops, així que el bandit fa servir el seu atac d'Efecte de Puny d'Ullals de Llop, però sorprenentment en Jackie l'esquiva ràpidament.

El vell dóna un cop a l'aire, que crea una ona d'energia que llança fora del ring a en Yamcha, donant la victòria a en Jackie. En Goku i en Krilin estan sorpresos de que el seu amic hagi estat eliminat tant fàcilment. A més, en Krilin té por ja que s'enfrontarà a en Jackie Chun a la següent ronda.

Ranfan vs Nam.png

La Ranfan contra en Nam

El pròxim combat és entre en Nam i la Ranfan. El combat és força complicat per en Nam, ja que no vol colpejar a una noia. Aquesta aprofita aquesta debilitat per atacar al monjo pobre. A més, de mica en mica es va despullant, per tal de que al seu rival encara li sigui més difícil atacar-la, i al final només es queda amb la roba interior.

En Nam es mentalitza de que és un simple combatent i no una noia, a més de que el motiva la victòria per premi en metàl·lic, per comprar aigua per al seu poblat. Llavors, tanca els ulls i d'un sol atac, deixa inconscient la Ranfan, guanyant-la i així accedint a les semifinals.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori