Fandom

Bola de Drac Wiki

El neomutant Baby: un enemic terrible amb cara de bebè

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 暴かれた野望!!邪悪生命体ベビー
Nom ROM Abakareta yabo!! Ja-aku seimeitai Bebi
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc d'en Baby
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 14 d'agost de 1996
Estrena CAT 2 de març de 1999
El neomutant Baby: un enemic terrible amb cara de bebè (暴かれた野望!!邪悪生命体ベビー, Abakareta yabo!! Ja-aku seimeitai Bebi) és l'episodi 22 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

En Goku i companyia entren a la sala secreta, on hi ha un tanc amb un ésser estrany connectat a tubs, en Baby, un neo-mutant. El doctor es pregunta com han pogut descobrir el seu secret, al que en Giru explica com ell va sentir rumors de la seva creació i que un cop creada destruiria a tots els robots mutants, inclosos en Giru. Quan en Trunks ho va saber, va entrar a la sala i va apagar l'ordinador.

Aleshores, el doctor Mu comença a tocar l'ordinador, desitjant que es desperti en Baby, però no ho aconsegueix. Llavors en Trunks explica que va retocar el programa de creació i que és millor així pel bé de tothom. Mentre en Mu intenta arreglar el programa, en Trunks explica que els plans del doctor eren conquerir l'univers i que mentre ell treballava per crear en Baby, va crear un exèrcit de robots mutants per protegir-lo i conquerir planetes. En Trunks explica que quan es van trobar amb en Giru, aquest havia "perdut la memòria", però que al acostar-se al planeta M-2, la va recuperar i va recordar-se de la seva missió. Aquest va explicar-li tot a en Trunks i entre els dos van fer un pla: En Giru va anar fins al laboratori del doctor i va tornar a la normalitat en Trunks convertit en tauleta metàl·lica, per llavors crear-ne una rèplica mentre en Trunks anava al laboratori secret i desactivar la màquina. En Mu està desesperat perquè en Baby es desperti. En Goku va a examinar la màquina i al neomutant quan en Mu li diu que no toqui la màquina amb les mans brutes, "coi de superguerrer".

Al sentir aquesta paraula, en Baby obre els ulls soprenentment i destrueix el tanc on es trobava, deixant perplex en Trunks. Amb l'explosió, en Mu queda ferit, però li diu que mati als superguerrers. En Goku, en Trunks i la Pan ataquen al neomutant amb energia, fent-lo trossets i aleshores el doctor diu que comprèn el poder dels superguerrers i apareix una nau per fugir d'allà. Una de les restes d'en Baby es mou i se li fica a dins. La nau s'enlaira i fuig. La Pan vol perseguir-lo, però li recorden que han de buscar les boles de drac.

A la nau del doctor, en Mu està maleint als superguerrers quan de cop es retorça de dolor i de dins del seu cos surt en Baby i revela que qui controlava al doctor era ell, i que va crear-lo perquè aconseguís l'energia necessària per ressuscitar-lo, així com la resta de mutants i el Déu Luud. Llavors li xafa el cap i d'allà en surt la bola de drac d'una estrella, prometent venjar-se dels superguerrers.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori