Fandom

Bola de Drac Wiki

Canvi! La resurrecció inesperada! El seu nom és Gineu!!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP チェーンジ!まさかの復活!その名はギニュー!!
Nom ROM Chēnji! Masaka no Fukkatsu! Sono Na wa Ginyū!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Resurrecció de "F"
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Starring Star
Estrena JAP 6 de desembre de 2015
Canvi! La resurrecció inesperada! El seu nom és Gineu!! (チェーンジ!まさかの復活!その名はギニュー!!, Chēnji! Masaka no Fukkatsu! Sono Na wa Ginyū!!) és l'episodi 22 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Gotrunks ataca Tagoma.png

En Gotenks arriba al combat

En Cor Petit està sorprès pel poder d'en Tagoma. En Krilin diu que està en un nivell diferent al dels altres soldats contra els que han lluitat. La Bulma i en Jaco es pregunten si en Tagoma pot ser derrotat. El primer al que ataca en Tagoma és en Cor Petit, que li arranca el braç i rep diversos cops, fins que en Gohan va a ajudar-lo.

En Tagoma explica que ha estat el company d'entrenament d'en Freezer durant quatre mesos i ha suportat els seus atacs, obtenint un cos tan dur com l'acer. També diu que els seus atacs elegants no tenen manera de fer-li mal. Llavors, arriba en Gotenks i dóna un cop a l'entrecuix d'en Tagoma. El noi s'adona d'en Freezer i el repta a un combat, però llavors s'acaba la fusió, fent que el tirà s'adoni que aquells dos són els fills d'en Goku i en Vegeta, ja que s'assemblen a en Goku i a en Trunks del Futur. Els dos nois llavors corren a amagar-se amb la Bulma i en Jaco.

Gineu canvi a Tagoma.png

En Gineu i en Tagoma canvien el cos

En Freezer exigeix ​a en Tagoma que mati en Goten i en Trunks, juntament amb la resta, a no ser que vulgui que el mati. Mentre és encara a terra després del cop d'en Gotrunks, la granota Gineu se li acosta i escriu a terra "canvi" en una llengua estrangera. En Tagoma ho llegeix i els cossos d'en Gineu i en Tagoma s'intercanvien. El Capità Gineu feliç de renéixer s'acosta a en Freezer i li explica com va ser la seva vida de granotaper culpa d'en Goku]. També li diu que esperava el retorn del seu senyor.

Vegeta i Goku a lloc.png

En Goku i en Vegeta a "aquell lloc"

En Freezer s'alegra de veure en Gineu de tornada a les seves forces. Llavors en Gineu s'acosta als Guerrers Z i reconeix en Gohan perquè estava amb en Vegeta a Namek. Ataca en Ten Shin Han, en Cor Petit, en Krilin i al Follet Tortuga, per llavors centrar-se en en Gohan.

Al Planeta d'en Bills, aquest està devorant una pizza i en Whis li pregunta si era massa aviat per portar als dos Saiyans a aquell lloc, però el Déu de la Destrucció li diu que era necessari que es fessin més forts per tal d'entretenir-lo. En aquell lloc, en Vegeta i en Goku estan intentar-se moure , fins que en Vegeta s'adona que per moure's no han de deixar que el seu ki surti del seu cos.

Cor Petit protegeix Gohan.png

En Cor Petit rebent l'atac d'en Freezer

A la Terra, en Gohan desafiaen Gineu, però el soldat s'imposa. El terrícola, desesperat, es transforma en superguerrer, sorprenent en Freezer i en Gineu. Llavors, en Gohan derrota ràpidament al seu rival, però no el mata. El tirà s'enrabia perquè les paraules li recorden la seva conversa amb en Goku a Namek. Llavors dispara Raigs de Mort contra en Gohan, deixant-lo contra el terra. Finalment llança l'últim raig, però en Cor Petit s'hi interposa, rebent ell l'atac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori