Fandom

Bola de Drac Wiki

Un cor impur. Vegeta, el príncep destructor

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP よみがえる邪心 破壊王子ベジータ
Nom ROM Yomigaeru Jashin Hakai ōji Bejīta!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 9 de febrer de 2016
Un cor impur. Vegeta, el príncep destructor (よみがえる邪心 破壊王子ベジータ, Yomigaeru Jashin Hakai ōji Bejīta!) és l'episodi 22 (120 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 9 de febrer de 2016.

ResumEdit

Dabra crea espasa.png

En Dabra creant l'espasa

En Gohan i en Dabra segueixen lluitant a tota potència, però en Goku i en Vegeta s'adonen de que en Dabra és massa fort per en Gohan. A més, el noi no s'ha preocupat d'entrenar-se durant tot aquest temps i segons el seu pare, els seus atacs són previsibles i així no podrà guanyar. En un moment del combat, el Rei dels Dimonis aconsegueix llançar-li una escopinada i, quan el guant es comença a convertir en pedra, el noi se'l treu, salvant-se. Llavors, en Dabra fa aparèixer una espasa i comença a atacar al seu rival, però en Gohan aconsegueix trencar-la.
Vegeta impacient per combat Gohan Dabra.jpg

En Vegeta fart d'esperar que s'acabi el combat

En Vegeta està fart d'esperar, ja que vol lluitar contra en Goku i en Dabra se n'adona i ho comunica al seu senyor. El mag els transporta de nou a la nau i, quan en Dabra marxa, els diu que coneix al guerrer perfecte per derrotar-los i que aviat s'hi presentarà. Llavors li explica al seu senyor el mal que s'amaga dins del cor d'en Vegeta i que podrien dominar-lo. Mentre, en Vegeta intenta destruir la nau perquè està fart d'esperar, però en Goku l'atura. En aquell moment, el Kaioshin de l'Est s'adona que a qui es referia en Dabra era en Vegeta.

Goku i Majin Vegeta.png

Els dos rivals, Goku i Majin Vegeta

Llavors, en Babidi comença a posseir al Saiyan, que comença a cridar de dolor i a alliberar enormes quantitats d'energia. El Kaioshin li diu a en Vegeta que resisteixi, però aquest acaba sent posseït. Llavors en Babidi diu que els durà a un lloc millor per lluitar.

Mentrestant, a l'estadi del torneig mundial, s'està celebrant la victòria d'en Satan, quan de cop els que eren a la nau d'en Babidi apareixen. El mag li diu al seu nou subordinat que lluiti contra els altres per aconseguir la seva energia, però l'orgullós Saiyan li diu que el seu únic objectiu és en Kakarot.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori