Fandom

Bola de Drac Wiki

L'energia d'en Son Goku alimenta el monstre Buu

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 待ってろ バビディ!!野望は許さない
Nom ROM Mattero Babidi!! Yabo wa Yurusanai
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 22 de Juny de 1994
L'energia d'en Son Goku alimenta el monstre Buu (待ってろ バビディ!!野望は許さない, Mattero Babidi!! Yabo wa Yurusanai) és l'episodi 230 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku vs Vegeta Majin.png

Goku vs Majin Vegeta

A l'Estadi del Torneig Mundial d'Arts Marcials, en Satan ha de rebre el cinturó de campió, mentre parla amb el comentarista sobre el subcampionat de l'A-18. La Xixi està preocupada per en Son Goten, mentre la Bulma es pregunta perquè ha fet allò en Vegeta.

En Goku i en Vegeta comencen a lluitar, però estan força igualats, sense que cap dels dos aconsegueixi imposar-se a l'altre. En Babidi està content, perquè l'energia que alliberen els dos combatents està alimentant al monstre Buu.

Goku atrapat per anells d'energia.png

En Goku atrapat pels anells d'energia

Mentre, el Déu Neptú i en Gohan arriben a un nou nivell de la nau d'en Babidi, on es troben a diversos soldats, però el noi els derrota molt fàcilment. Llavors, segueixen cap al pròxim nivell.

En aquells moments, en Goten i en Trunks, que segueixen anant cap a la nau d'en Babidi, s'aturen a fer un riu i llavors segueixen amb el seu camí. Al combat entre els seus pares, en Vegeta encasta al seu rival contra un mur i llavors l'empresona amb uns anells d'energia, però en Goku aconsegueix alliberar-se'n després de rebre uns quants cops i contraataca, però segueix sense imposar-se al seu rival.

Finalment, en Gohan i el Déu Neptú arriben fins a la bola d'en Buu, on es troben en Babidi i en Dabla.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori