Fandom

Bola de Drac Wiki

En Vegeta es sacrifica per la gent que estima

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 愛する者のために...ベジータ散る!!
Nom ROM Ai Suru Mono no Tame ni... Bejita Chiru!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 24 d'agost de 1994
En Vegeta es sacrifica per la gent que estima (愛する者のために...ベジータ散る!!, Ai Suru Mono no Tame ni... Bejita Chiru!!) és l'episodi 237 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cor Petit talla Babidi.png

En Cor Petit talla en Babidi per la meitat

Enfurismat al veure al seu para sent torturat per en Buu, en Trunks va a ajudar-lo, amb l'ajuda d'en Goten, tot i els intents d'en Cor Petit per evitar-ho. En Trunks envia lluny en Buu d'una puntada. En Vegeta torna en si i s'enfada perquè va ser colpejat per en Buu. En Babidí es burla d'ell dient-li que aviat en Buu el matarà ben aviat. En Cor Petit apareix darrere d'en Babidí i aconsegueix tallar-lo per la meitat, tot i els intents del mag de derrotar-lo per protegir-se.
Vegeta abraçada a Trunks i Goten.jpg

En Vegeta s'acomiada del seu fill

Pel bé de la seva família i dels seus amics, en Vegeta decideix autodestruir-se per tal de, amb l'explosió, matar en Buu. Li diu al seu fill que cuidi de la seva mare i l'ordena a ell i a en Goten que marxin en aquell moment. Els dos nois es volen quedar per ajudar, però en Vegeta els diu que en Buu és massa poderós. Llavors, en Vegeta li diu a en Trunks que mai no ho havia fet des de que era un nadó i que per això vol abraçar al seu fill. En Trunks està avergonyit, però tot i així es deixa abraçar pel seu pare. Llavors, en Vegeta li diu que n'està orgullós d'ell. A continuació, l'estaborneix d'un cop, al igual que a en Goten.

Despedida Vegeta.jpg

En Vegeta s'acomiada de la gent que estima

Quan en Cor Petit arriba, en Vegeta li demana que porti els nens a un lloc segur. Llavors li demana si es trobarà amb en Goku a l'Altre Món. En Cor Petit li diu que segurament que no, ja que en Vegeta ha passat la major part de la seva vida cuidant d'ell mateix i no preocupant-se per ningú. No obstant, en Vegeta decideix acceptar el seu camí i comença a acumular energia al seu cos. Abans de explotar, es despedeix mentalment de la seva família i d'en Goku.

Finalment, en Vegeta s'immola i causa una enorme explosió, acabant amb la seva vida i fent trossets en Buu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori