FANDOM

Giran, el lladregot
Episodi 23 (BD)
Informació
Nom JAP 出たーっ!強敵ギラン
Nom ROM Detaa! Kyouteki Giran
Nom ANG Monster Beast Giran
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 30 de juliol de 1986
Giran, el lladregot (出たーっ!強敵ギラン, Detaa! Kyouteki Giran) és l'episodi 23 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Giran derrota monjo

En Giran derrota un dels monjos

És a punt de començar el quart combat, que disputaran en Goku i en Giran, però de cop comença a ploure molt fort i el combat s'ha de suspendre. Els espectadors aprofiten per anar al bar a prendre alguna cosa. Els antics companys d'en Krilin del Temple Orin també hi van i allà tenen una topada amb en Giran. Aquest intenta enfrontar-se a en Yamcha, però en Jackie Chun s'hi interposa i els recorda els principis ètics de les Arts Marcials. Després, fa fora al lladregot del bar.
Cèrcols Enganxifosos

En Goku atrapat pels Cèrcols Enganxifosos

Quan la tempesta passa, es reprèn el combat, però en Goku no apareix per enlloc. Tothom comença a buscar-lo, fins que la Ranfan el troba fent una becaina, ja que la calor li ha fet venir son. Ràpidament en Krilin el porta fins al terreny de combat i per fi aquest comença. En Giran li dóna un potent cop de puny a en Goku, però aquest s'aixeca com si res. En Goku sembla que és força superior a en Giran, ja que aconsegueix llançar-lo volant pels aires.

Rendició Giran

En Giran es rendeix

En Giran però, és capaç de tornar volant. Llavors, en Giran decideix utilitzar la seva millor arma, els Cèrcols Enganxifosos, que atrapen en Goku i el deixen completament immòbil i a la mercè d'en Giran, que el llança fora de la pista. Però en Goku crida al núvol Kinton i torna a l'estadi. Com que el reglament no en diu res, no el desqualifiquen, però si el torna a fer servir els jutges l'eliminaran.

De nou, el rival d'en Goku es disposa a fer-lo fora del ring d'un potent cop de puny, però a en Goku li creix la cua i aconsegueix agafar-se al braç del seu rival, impedint així que el toqui. En Goku, molt content per tornar a tenir cua, aconsegueix alliberar-se dels cèrcols que el retenien simplement amb força bruta. Llavors, per comprovar la seva recuperada mobilitat, dóna una puntada de peu en una paret, destrossant-la. En Giran, molt impressionat i espantat, es rendeix.

NavegacióEdit