Fandom

Bola de Drac Wiki

Sóc el més fort! El combat entre en Son Goku i en Vegeta

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 最強はオレだ!激突 悟空VSベジータ
Nom ROM Saikyō wa Ore da! Gekitotsu Gokū Tai Bejīta
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Babidi
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 10 de febrer de 2016
Sóc el més fort! El combat entre en Son Goku i en Vegeta (最強はオレだ!激突 悟空VSベジータ, Saikyō wa Ore da! Gekitotsu Gokū Tai Bejīta) és l'episodi 23 (121 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 10 de febrer de 2016.

ResumEdit

Vegeta destrossa estadi.jpg

En Vegeta destrossant l'estadi

En Goku no n'està segur de si lluitar o no contra en Vegeta, ja que això pot comportar la resurrecció d'en Buu. Com que aquest no es convenç, en Vegeta l'ataca amb un potent raig d'energia. En Goku intenta aturar l'atac, però al final, sense cap altre remei, es veu obligat a esquivar-lo, amb la qual cosa l'atac impacta en una de les grades, destruint-ho tot i matant al públic d'aquella zona. La Bulma, que ho ha vist, es desmaia al veure com està actuant el seu marit.
Babidí veu Vegeta a la bola.jpg

En Babidí donant ordres a en Majin Vegeta

Tothom està fugint de l'estadi del Torneig Mundial i en Vegeta exigeix a en Goku que lluiti si no vol que mati a més gent. Com que en Goku no es decideix, en Majin Vegeta destrueix una altra part de l'estadi i mata més civils. En Goku, enrabiat, es transforma en superguerrer i diu que lluitarà contra en Vegeta, després que aquest li digués que té l'orgull ferit des de que en Goku el va salvar contra en Cèl·lula i no li perdona. El Kaioshin s'hi interposa, mentre que en Babidí està content amb la situació.

En Goku es prepara per atacar al Kaioshin de l'Est amb una bola d'energia, però al final, el Déu s'aparta s'aparta, donant-li via lliure per lluitar. Llavors, en Babidí els transporta a una zona rocosa per no fer mal a ningú. El Kaioshin i en Gohan decideixen anar a acabar amb en Buu. En Babidí ordena a en Vegeta que els mati, però el Saiyan s'hi nega.

Goku i Vegeta a punt de lluitar.jpg

En Goku i en Vegeta a punt d'enfrontar-se

La porta cap al següent nivell s'obre i en Goku dóna una mongeta màgica al seu fill perquè es recuperi i, a continuació ell i en Shin baixen cap al quart nivell. En Goku vol enllestir de pressa i es transforma en Superguerrer de segon nivell, però en Vegeta fa el mateix. És llavors que en Goku s'adona que potser no serà tant fàcil derrotar al Príncep dels Guerrers.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori