FANDOM

El drac Sheron concedeix el primer desig
Episodi 240 (BDZ)
Informació
Nom JAP でっかい希望!!チビたちの新必殺技
Nom ROM Kibo!! Chibitachi no Shinhissatsuwaza
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 21 de setembre de 1994
El drac Sheron concedeix el primer desig (でっかい希望!!チビたちの新必殺技, Kibo!! Chibitachi no Shinhissatsuwaza) és l'episodi 240 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku explica fusió

En Goku explicant sobre la fusió

En Goku ha anat al Palau de Déu i ha informat de tot el què passa, a més de rebre informació sobre el Monstre Buu. En Krilin diu que en Goku podria acabar amb en Buu, però el Saiyan li diu que ell no pot destruir-lo, ja que té la força bastant igualada amb en Vegeta i que si aquest no ha pogut, ell tampoc pot. Llavors es lamenta de que en Vegeta i en Gohan siguin morts, ja que podria fusionar-se amb ells. En Dende n'ha sentit a parlar.

En Goku explica que els habitants del Planeta Metamor són capaços d'unir-se per crear un nou guerrer, més poderós i comenta que en Cor Petit i en Nail van fer una cosa semblant, però el namekià el corregeix dient que es van assimilar, no fusionar.

Bulma invoca Sheron

La Bulma invocant al Drac Sheron

Tot i això, la fusió costa d'aprendre i ell no té suficient temps, per tant millor abandonar la idea. En Krilin li diu que si en Gohan i en Vegeta són a l'Altre Món, podria fusionar-se amb ells, però en Cor Petit diu que no podrien tornar des de l'Altre Món. Llavors, el Sr. Popo proposa en Trunks i en Goten com a candidats. Tots hi estan d'acord, ja que els nois tenen unes característiques físiques semblants. En Cor Petit diu que durant el temps que triguin, molta gent a la Terra morirà, però s'hi han d'arriscar.

Mentrestant, en Buu ha anat a un parc d'atraccions amb en Babidí i està causant el caos. En aquells moments, a la Corporació Càpsula, la Bulma invoca al Drac Sheron. En Krilin decideix portar la seva família al palau de Déu i llavors el cel s'enfosqueix. S'imaginen que és la Bulma, ja que vol ressuscitar la gent que en Vegeta va matar a l'estadi del torneig. Si els tres desitjos són concedits, fins al cap d'un any no en podran demanar cap. En Goku decideix anar a aturar-la amb el Canvi de Lloc Instantani.

Kibito reviscut

En Kibito torna a la vida

Malauradament, la Bulma demana el primer desig i tothom ha ressuscitat, inclòs en Kibito, quan en Goku arriba. Llavors, telepàticament demana què fer a en Dende i li diu que digui al drac que no demanin cap altre desig, ja que així només hauran d'esperar quatre mesos per demanar els altres.

En Kibito es pregunta perquè és viu i s'adona de que ha ressuscitat d'alguna forma estranya. Llavors, desitja que el Déu Neptú sigui encara viu. Aquest, molt malferit, segueix buscant en Gohan i espera que sigui encara viu. Mentre, em Goku duu a tothom (excepte els pares de la Bulma, que decideixen quedar-se per cuidar als seus animals) al Palau de Déu.

NavegacióEdit