FANDOM

En Son Goten i en Trunks, l'última esperança
Episodi 241 (BDZ)
Informació
Nom JAP 悟天 トランクス全世界に指名手配
Nom ROM Goten Torankusu Zensekai ni Shimei Tehai
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 28 de setembre de 1994
En Son Goten i en Trunks, l'última esperança (悟天 トランクス全世界に指名手配, Goten Torankusu Zensekai ni Shimei Tehai) és l'episodi 241 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Buu menjant pastíssos

En Buu menjant pastíssos

En Kibito està intentant localitzar l'energia del Déu Neptú i quan ho fa es dirigeix cap a ell. El Déu segueix buscant en Son Gohan estan molt malferit, però al final cau desplomat. Mentrestant, en Buu va a una ciutat i comença a menjar tot de pastissos, causant altercats. En Babidí només és capaç de controlar-lo dient-li que el tornarà a tancar. Finalment es dirigeixen a buscar en Cor Petit, en Goten i en Trunks.
Goku comunica morts Gohan i Vegeta

En Goku comunica les morts d'en Gohan i en Vegeta

Mentrestant, en Kibito troba al Déu Neptú i el cura. Llavors, el Déu diu que han de trobar en Gohan. Van a buscar-lo, mentre parlen sobre en Buu. Quan troben al noi, el Déu ordena curar-lo completament abans d'anar al Món dels Déus, cosa que deixa sorprès al subordinat.

En aquells moments, al Palau de Déu, en Goku comunica als seus amics i familiars les morts d'en Gohan i d'en Vegeta, a més de dir-los que en Goten i en Trunks són allà descansant. La Xixi es desmaia, mentre la Bulma plora desconsoladament i en Yamcha la consola. En aquells moments, en Babidí, fent servir la telepatia, es comunica amb tot el planeta i els comunica que està buscant a tres persones, en Cor Petit, en Goten i en Trunks. Els envia imatges d'ells, perquè tothom els pugui veure. Llavors, també els transmet com en Buu, fent servir la telequinèsi, fa flotar a tota la població i els converteix en caramels, per llavors menjar-se'ls.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori