Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Gohan ha ressuscitat. Quina és l'arma secreta del déu Neptú?

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Son Gohan ha ressuscitat.
Quina és l'arma secreta del déu Neptú?
En Son Gohan ha ressuscitat.Quina és l'arma secreta del déu Neptú?
Informació
Nom JAP 御飯 ふKかつ!! かいおしん の 秘密 へいき!?
Nom ROM Gohan Fukkatsu!! Kaioshin no Himitsu Heiki!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 12 d'octubre de 1994
En Son Gohan ha ressuscitat. Quina és l'arma secreta del déu Neptú? (御飯 ふKかつ!! かいおしん の 秘密 へいき!?, Gohan Fukkatsu!! Kaioshin no Himitsu Heiki!?) és l'episodi 242 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Sr. Popo vs Goten.jpg

En Goten ataca al Sr. Popo

Després de menjar-se la població, en Buu destrueix la ciutat, ara deserta, i va amb en Babidí cap a una altra ciutat per destruir-la. En Babidí informa que en cinc dies esborrarà la vida a la Terra. A més, també diu com comunicar-se amb ell per donar-li informació. Un membre organitzador del torneig es posa en contacte amb en Babidí, però com que només li dóna noms i no informació útil, el mata a distància fent que li exploti el cap.

En Cor Petit vol anar fins on hi ha el mag, però en Goku l'atura dient que no serviria per res, i que si ell mor no hi haurà ningú que pugui ensenyar la fusió als dos joves superguerrers. Mentrestant, en Goten i en Trunks s'han despertat i intenten fugir, però el Senyor Popo els reté fins que arriba en Goku.

Gohan intenta treure espasa Z.jpg

En Gohan intenta desclavar l'Espasa Z

Al planeta del Déu Neptú, en Kibito cura a en Son Gohan. Llavors, el Déu explica al seu pla. Vol que el superguerrer desclavi la llegendària espasa Z, cosa que sorprèn a en Kibito.

Al palau de Déu, en Goku informa als dos nois que en Vegeta i en Son Gohan són morts, però no els permet plorar, ja que s'han d'afanyar a practicar la fusió.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori