Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Gohan desclava la llegendària espasa Z

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 抜けたァ〜!!伝説のゼットソード
Nom ROM Nuketaaa!! Densetsu no Zetto Sodo
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 19 d'octubre de 1994
En Son Gohan desclava la llegendària espasa Z (抜けたァ〜!!伝説のゼットソード, Nuketaaa!! Densetsu no Zetto Sodo) és l'episodi 243 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan desclava Espasa Z.jpg

En Gohan desclava l'Espasa Z

La Bulma comenta que com pot ser que en Son Gohan hagi mort, però la Videl diu que com en poden estar tant segurs, si no n'han trobat el cadàver. En Krilin li diu que no noten la seva energia, senyal que és mort, però la Videl no vol creure's-ho.

Mentrestant, en Son Gohan està intentant desclavar l'espasa Z. En Kibito diu que no ho aconseguirà de cap manera desclavar-la, però el Déu Neptú li diu que només miri. En Son Gohan intenta, però no aconsegueix treure-la. Llavors, es converteix en superguerrer i amb molt d'esforç ho aconsegueix, cosa que sorprèn a en Kibito i alegra al Déu. Més tard, el déu Neptú demana com es sent després d'haver-la desclavat, però en prou feines és capaç de moure-la, i menys encara de destruir en Buu. En Kibito s'enfada amb ell i li diu que deixi de tremolar, però en Son Gohan li diu que agafi ell l'espasa, i immediatament li cau a terra. Llavors, quan l'intenta aixecar, no pot de cap manera.

Goku i Cor Petit explicació fusió.jpg

En Goku explicant la fusió

Al Palau de Déu, en Goku explica que la fusió només dura mitja hora. Llavors els diu que es transformin en superguerrers per començar a practicar, però els nois s'hi neguen i exigeixen a en Goku que els digui on era ell quan en Vegeta i en Son Gohan van ser morts per en Buu. En Goku els diu que estava inconscient, cosa que enfada als nois, que titllen a en Goku de covard. Però ell els diu un covard com ell és el que els ensenyarà la fusió i, que si volen venjar les morts dels seus parents, han d'aprendre a fusionar-se.

Babidí i Buu sobre Ciutat.jpg

En Babidi i en Buu sobre la ciutat

Llavors, en Babidí, telepàticament es comunica amb tots els terrícoles i diu que són en una ciutat més gran. A continuació, en Buu converteix a tots els habitant en xocolata.

En un altre lloc, en Satan segueix intentant volar, però no se'n surt. Llavors, una multitud de fans va fins a la seva casa per demanar-li que vagi a eliminar l'amenaça d'en Buu.

Mentrestant, en Buu, tip de menjar xocolata, destrueix la ciutat. En Trunks i en Son Goten es comuniquen telepàticament amb ell i li diuen que ben aviat el liquidaran, a la qual cosa en Babidí els exigeix que surtin i que no s'amaguin.

CuriositatsEdit

  • Aquest episodi és l'últim en que es veu en Gohan transformant-se en Superguerrer a Bola de Drac Z.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori