Fandom

Bola de Drac Wiki

En Buu amenaça la capital de l'oest

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Buu amenaça la capital de l'oest
En Buu amenaça la capital de l'oest
Informació
Nom JAP 狙われた西の都!止まれ魔人ブウ!!
Nom ROM Nerawareta Nishi no Miyako! Tomare Majin Buu!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 2 de novembre de 1994
En Buu amenaça la capital de l'oest (狙われた西の都!止まれ魔人ブウ!!, Nerawareta Nishi no Miyako! Tomare Majin Buu!!) és l'episodi 244 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Dona informa sobre Trunks.jpg

La mare dels nois dóna informació sobre en Trunks

Al Palau de Déu, en Goku comença a explicar la fusió. Fa transformar en superguerrer als dos nois fins que arriben al màxim de les forces. En Trunks ha de reduïr una mica l'energia perquè ha de tenir la mateixa que en Goten. En Krilin recorda quan el Follet Tortuga els entrenava ja que la Bulma dubta de les capacitats d'en Goku. Mentrestant, en Satan diu davant de tothom que defensarà la Terra i eliminarà en Buu.

Per la seva banda el Monstre Buu segueix sembrant el caos arreu. Llavors, la mare de l'Ikose i l'Idasa està mirant les notícies sobre en Buu quan recorda que en Trunks és el que va derrotar a l'Idasa i que viu a la Ciutat de l'Oest, concretament a la Corporació Càpsula, així que immediatament li comuniquen aquesta informació a en Babidí. Llavors, el mag es comunica amb els terrícoles i explica la notificació que ha rebut i que es dirigeix a destruïr la Ciutat de l'Oest.

Buu, Babidí i Goku.jpg

En Buu, en Babidí i en Goku

La Bulma diu que està preocupada pels seus pares, però en Goku li diu que no s'amoïni, ja que tenen les boles de Drac per ressuscitar-los. La Bulma però diu que a casa seva hi ha el Radar del Drac i que si destrueixen la ciutat el radar es perdrà i no podran buscar les boles de drac. Llavors, en Goku diu a en Trunks que vagi ràpidament a buscar el radar, mentre ell va a distreure en Buu i en Babidí. En Trunks marxa a tota velocitat i en Goku amb el Canvi de Lloc Instantani va a trobar l'amenaça de la Terra.

Goku superguerrer fase 2.png

"Potser que provi de tenir més força que el superguerrer que ha superat la força dels superguerrers"

En Goku els diu que els tres que busquen apareixeran aviat, però que mentrestant aturin la matança. En Babidí es questiona el perquè i en Goku li diu que estan fent un pla per eliminar-los. En Goku veu que no podrà convence'ls i decideix lluitar. En Babidí ordena al seu subordinat que lluiti, però aquest no li fa cas fins que no l'amenaça en tancar-lo de nou. En Goku li pregunta perquè fa cas a en Babidí si ell és més fort que el seu amo. Llavors, es disposen a lluitar i en Goku es transforma en Superguerrer de Fase 2. Finalment, en Goku diu que provarà de tenir més força que el superguerrer que ha superat la força dels superguerrers, deixant incrèdul en Cor Petit i a tothom, que ho estan veient gràcies a la màgia d'en Babidí.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori