FANDOM

La sorprenent transformació d'en Son Goku.
El tercer nivell de força dels superguerrers
La sorprenent transformació d'en Son Goku.El tercer nivell de força dels superguerrers
Informació
Nom JAP アッと驚く大変身!!超サイヤ人3
Nom ROM Atto Odoroku Daihenshin!! Supa Saiyajin Suri
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 9 de novembre de 1994
La sorprenent transformació d'en Son Goku. El tercer nivell de força dels superguerrers (アッと驚く大変身!!超サイヤ人3, Atto Odoroku Daihenshin!! Supa Saiyajin Suri) és l'episodi 245 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku superguerrer davant Buu.jpg

En Goku superguerrer

En Goku sap que ha de guanyar temps com sigui. En Trunks s'ha aturat i en Goku ho nota. Llavors, com que en Babidí està enviant les imatges a tothom de la Terra, en Goku ho aprofita per dir-li al noi que s'afanyi. En Goku decideix fer una demostració als seus enemics i torna al seu estat normal. Llavors, es transforma en Superguerrer. A continuació, es transforma en Superguerrer de Fase 2 i, finalment, comença a acumular moltíssima energia.
Goku transforma en Superguerrer fase 3.jpg

En Goku transformant-se en superguerrer de fase 3

En Kaito des de l'Altre Món li diu que s'aturi perquè esgotarà el seu temps a la Terra, però no li fa cas. A la Terra, tot tremola, es trenquen vidrieres, els núvols es desplacen cap a ell, hi ha mala mar i corrents d'aire molt fort,... i de cop el cabell d'en Goku comença a créixer. Finalment, en Goku ha arribat al Tercer nivell de força dels superguerrers.

Goku SG3 vs Buu.png

En Goku lluitant contra en Buu

Des del Món dels Déus, en Gohan nota l'energia del seu pare i es pregunta què deu passar a la Terra. En Babidí està espantat pel sorprenent canvi d'aparença del seu rival. Llavors, finalment comença el combat entre en Goku i en Buu. En aquells moment, en Trunks arriba a la Corporació Càpsula i demana al seu avi on és el Radar del drac, però ell no recorda on és. El combat continua, amb en Goku guanyant clarament el combat, però tot i així, en Buu és capaç de plantar cara. En Trunks no troba el radar per enlloc i en Goku nota que el noi encara és a la Corporació Càpsula, de manera que haurà de seguir lluitant una mica més.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori