FANDOM

La rebel·lió del monstre Buu
Episodi 246 (BDZ)
Informació
Nom JAP バイバイ·バビディ!!魔人ブウ反逆
Nom ROM Bai Bai · Babidi!! Majin Bu Hangyaku
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 16 de novembre de 1994
La rebel·lió del monstre Buu (バイバイ·バビディ!!魔人ブウ反逆, Bai Bai · Babidi!! Majin Bu Hangyaku) és l'episodi 246 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Goku SG3 puntada a Buu

En Goku contra en Buu

En Son Goku continua el combat contra el monstre Buu. Al Palau de Déu, la Bulma recorda que el radar és a la nau i fent servir el telèfon mòbil de la Videl, truca a casa seva per dir-li a en Trunks. Quan el noi el troba, se'n torna cap al palau de Déu.
Babidí decapitat

En Buu amb en Babidi decapitat

En Goku nota com l'energia del noi s'està desplaçant i atura el combat, tornant al seu estat normal. Li diu a en Buu que ha de marxar, però que s'esperin dos dies, que mentrestant no matin a ningú i que els tres que el mag busca (en Goten, en Trunks i en Cor Petit) apareixeran per fer-li front, i que seran uns guerrers molt poderosos. Després, en Goku marxa fent el canvi de lloc instantani.

A continuació, en Babidí comença a culpar a en Buu perquè en Goku ha marxat, a part d'insultar-lo. En Buu, llavors diu que ha tingut una bona idea. En Babidí s'hi acosta i el monstre agafa pel coll al seu amo, de manera que no pot pronunciar l'encanteri per tornar-lo a tancar i, d'un cop, el decapita i després elimina el seu cos amb un atac d'energia.

NavegacióEdit