Fandom

Bola de Drac Wiki

Comença l'entrenament per aconseguir la fusió

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP メチャカッコ悪い!?特訓変身ポーズ
Nom ROM Mecha Kakko Warui!? Tokkun Henshin Pozu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 23 de novembre de 1994
Comença l'entrenament per aconseguir la fusió (メチャカッコ悪い!?特訓変身ポーズ, Mecha Kakko Warui!? Tokkun Henshin Pozu) és l'episodi 247 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Destrucció Buu sense Babidi.jpg

En Buu segueix amb la destrucció

Després de matar a en Babidí, al Palau de Déu en Cor Petit, en Krilin i els altres estan esperançats perquè ara que el monstre no té ningú que li dongui ordres, potser deixarà de destruir i matar, però les esperances són en va i ell segueix destruint ciutats i matant a gent, a més de convertir-la en diferents dolços i menjant-se'ls.

Al Palau de Déu, veuen la perversitat del Monstre Buu i que han de posar-s'hi immediatament amb l'entrenament de la fusió. En Goku llavors comenta que li falta només una hora per marxar, sorprenent a tothom. Això és degut a que ha gastat molta energia en la transformació del Tercer nivell de força dels superguerrers. Llavors, apareix la Baba i li diu que només li queda mitja hora.

Baba al Palau de Déu.jpg

La Baba comunicant el temps que li queda a en Goku

Mentrestant, en Son Gohan segueix entrenant per dominar l'Espasa Z. Tot i estar esgotat, ell continua entrenant-s'hi, per tal de que el seu pare es senti orgullós d'ell.

Al Palau de Déu, en Cor Petit li demana a en Goku si amb el tercer nivell hauria pogut eliminar en Buu, però ell respon que no n'està segur i que el poder d'en Buu és molt alt. Llavors, li explica que ell no és d'aquell món, sinó que és de l'altre i que per tant no li pertoca a ell derrotar-lo. A més, veient el poder d'en Son Goten i en Trunks, prefereix confiar en ells perquè derrotin al monstre. Llavors, en Cor Petit li diu que quan torni a l'Altre Món, doni records a en Son Gohan. En aquell moment arriba en Trunks i, immediatament comencen a entrenar per a la fusió.

En un altre lloc, un avió de combat ataca a en Buu, però cap atac de l'aparell no resulta i el monstre el destrueix amb facilitat.

Mentrestant, en Son Goku ensenya el que ell diu que és la part més difícil després d'equilibrar els poders dels que van a fusionar-se, la dansa de la fusió.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori