Fandom

Bola de Drac Wiki

Adéu-siau a tots! En Goku se'n torna a l'Altre Món

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP じゃあな みんな!!悟空あの世に帰る
Nom ROM Ja na Minna!! Goku Ano Yo ni Kaeru
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 30 de novembre de 1994
Adéu-siau a tots! En Goku se'n torna a l'Altre Món (じゃあな みんな!!悟空あの世に帰る, Ja na Minna!! Goku Ano Yo ni Kaeru) és l'episodi 248 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku i Cor Petit ensenyen fusió.jpg

En Goku i en Cor Petit ensenyant la fusió

En Goku segueix instruïnt als nois perquè aprenguin la fusió. Ells no entenen totes les instruccions, però en Goku demana ajuda a en Cor Petit per tal de fer una demostració als nois. Tots estan sorpresos per l'estranya dansa que s'ha de dur a terme. En Cor Petit fins i tot comenta que en Goku, que volia fusionar-se amb en Vegeta, ho hauria tingut complicat a causa del gran orgull que té el príncep guerrer. Després de la demostració, els nois comencen a practicar, però no acaben d'ensurtir-se.

Mentrestant, la Xixi està parlant en sominis, mentre la Baba va a donar-els-hi el condol per la mort d'en Son Gohan i els nois segueixen entrenant-se per fusionar-se.

Buu construeix casa.png

En Buu contruint-se la casa

En un altre lloc, en Buu segueix amb la destrucció, feliç de que en Babidí sigui mort i de la seva llibertat. Com que té són, decideix fer-se una casa per poder fer la becaina. Per a construïr-la, converteix totes les persones d'un poble en fang, en fa una bola i després la modela al seu gust. És una casa que té bany, menjador, habitació per dormir, etc... Llavors, com que diu que si ha d'esperar dos dies a que apareguin els guerrers tal com li va prometre en Son Goku, s'aburrirà molt i que mentrestant anirà a destruïr ciutats.

Mentrestant, al Palau de Déu, en Trunks està aburrit de l'entrenament i li demana a en Goku que li ensenyi el tercer nivell de força dels superguerrers. Ell els diu que no subestimin en Buu, ja que la fusió és l'unica manera de guanyar-lo. Els informa que es transformarà en superguerrer fase 3 només si li prometen que hi posaran més entussiasme a l'hora d'aprendre la tècnica, a la qual cosa ells afirmen sense dubtar. En Goku s'hi transforma i els nois queden al·lucinats.

Goku despedeix Goten i amics.jpg

En Goku es despedeix dels seus amics i familiars

Llavors, la Baba apareix i li diu a en Goku que se li ha acabat el temps i que ha de tornar a l'Altre Món. A continuació els diu que s'entrenin fort i la Xixi, que ha recobrat el coneixement, es despedeix del seu marit, i aquest li diu que donarà records a en Son Gohan. En Son Goten s'emociona quan s'ha de despedir del seu pare, al que aquest li respon amb una abraçada. Llavors, ara ja si, en Goku marxa amb la baba cap al món dels morts.

En un altre lloc, en Buu segueix amb la destrucció a tot arreu. Al món dels Déus, en Son Gohan segueix entrenant-se durament per dominar l'espasa Z.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori