FANDOM

El gran combat d'en Krilin
Episodi 24 (BD)
Informació
Nom JAP クリリン必死の大攻防戦
Nom ROM Kuririn Hisshi no Daikoubousen
Nom ANG Krillin's Frantic Attack
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 6 d'agost de 1986
El gran combat d'en Krilin (クリリン必死の大攻防戦, Kuririn Hisshi no Daikoubousen) és l'episodi 24 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Goku ensenya cua

En Goku ensenyant la cua al públic

En Goku mostra la seva cua al públic, mentre en Krilin no entén que en Goku no li hagi dit abans que té cua. El noi calb explica al locutor que els ha entrenat el Follet Tortuga i que per aquest motiu no els han de subestimar perquè siguin nens. Més tard, en Yamcha acusa en Jackie Chun de ser el mestre Follet Tortuga, però aquest ho nega.
Jackie i Goku cantant

En Goku i en Jackie cantant

Abans que comenci el següent combat, mentre el comentarista fa entrevistes als dos lluitadors, en Jackie li agafa el micròfon i es posa a cantar i ballar. En Goku a mitja cançó s'hi afegeix i al públic no li queda altre remei que escoltar-los. Un cop han acabat, comença la primera semifinal.

El combat és molt apassionant, amb els dos combatents molt igualats i movent-se a gran velocitat. En un moment del combat, en Krilin cau a terra fruit d'un cop, però han anat tant ràpid que al comentarista no li ha donat temps de veure-ho, de manera que els demana si ho poden repetir. Ells hi accedeixen, fent-ho a càmera lenta.

Jackie derrota Krilin

En Jackie derrota en Krilin

El combat segueix, i en Krilin fa servir la seva arma secreta i deixa caure unes calces de noia sobre el ring. En Jackie Chun s'hi llança a sobre, moment que aprofita en Krilin per donar-li un cop de peu i llançar-lo enlaire, però en Jackie Chun aconsegueix tornar al ring fent servir l'impuls d'un Kamehameha. En Krilin, desesperat, intenta atacar-lo de nou, però falla. En Jackie ho aprofita, es situa darrere seu i li dóna un cop al cap, deixant-lo inconscient i guanyant la primera semifinal.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori