FANDOM

Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz
Episodi 24 (BDZ)
Informació
Nom JAP さよなら天さん! 餃子の捨て身の戦法
Nom ROM Sayonara Ten-san! Chaozu no Sutemi no Senpo
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga del combat contra els Saiyans
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 25 d'octubre de 1989
Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz (さよなら天さん! 餃子の捨て身の戦法, Sayonara Ten-san! Chaozu no Sutemi no Senpo) és l'episodi 24 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Cor Petit i Saibaiman

En Cor Petit eliminant al Saibaiman

A la Kame House tots estan tristos després de presenciar per televisió la mort d'en Yamcha, especialment la Bulma i en Puar.

Al camp de batalla, en Krilin enfurismat llança un potent atac que acaba amb tots els Saibaimans excepte un que s'amaga. Aquest, ataca per sorpresa en Gohan, però en Cor Petit l'atura i l'elimina.

Nappa trenca braç a Ten Shin

En Nappa després de trencar el braç a en Ten Shin

En Nappa llavors s'ofereix voluntari per lluitar, però en Vegeta li diu que sobretot no mati al namekià, però que pot fer el que vulgui amb els altres. En Krilin s'ofereix a lluitar, però en Cor Petit s'hi interposa i ataca al Saiyan, però aquest és capaç d'esquivar l'atac. Llavors, en Nappa comença a acumular poder i ataca en Ten Shin Han. Aquest és capaç d'aturar el cop, però el seu braç és amputat pel cop. Ell intenta seguir lluitant, però és derrotat. En Krilin va a judar-lo, però en Nappa llança un atac que fa un forat a terra i aparentment mata en Chaos, ja que no és enlloc.

Chaos agafat a Napppa

En Chaos agafat a en Nappa

No obstant, en Chaos apareix per l'esquena d'en Nappa i s'hi agafa. Llavors, comença a acumular energia. El Saiyan se n'intenta desfer, però no ho aconsegueix. Telepàticament, en Chaos es despedeix d'en Ten Shin Han, a pesar de que aquest li diu que no ho faci. Finalment, el noi s'autodestrueix, causant una forta explosió. No obstant, en Nappa sobreviu, fent que el sacrifici d'en Chaos hagi estat en va.

Mentrestant, en Goku segueix avançant a tota velocitat el Camí de la Serp i ja n'ha recorregut més de la meitat, ja que ha superat el Palau de la Princesa Serp.

NavegacióEdit

Saga del combat contra els Saiyans
No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra! · En Yamcha mor! Els temibles saibamans! · Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz · En Ten Shin Han crida! És l'últim cop que faig servir la meva tècnica! · L'espera intensa de tres hores! El tren bala Kinton! · Deixeu-me'l a mi! L'explosió de ràbia d'en Son Gohan · La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren el Totpoderós i en Cor Petit · El pare és increïble! La tècnica mortal definitiva: l'atac d'en Kaito! · Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta! · Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final! · Força de combat multiplicada per deu! La gran transformació d'en Vegeta! · No et moris, pare! Aquest és el poder latent d'en Son Gohan · Ataca, Krilin ! La bola genki plena d'esperança! · Fes un miracle! En Son Gohan, el superguerrer de l'espai!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori