FANDOM

Impossible! L'espasa Z s'ha trencat!
Impossible! L'espasa Z s'ha trencat!
Informació
Nom JAP ウソだろ!?ゼットソードが折れちゃった
Nom ROM Uso daro!? Zetto Sōdo ga Orechatta
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 14 de desembre de 1994
Impossible! L'espasa Z s'ha trencat! (ウソだろ!?ゼットソードが折れちゃった, Uso daro!? Zetto Sōdo ga Orechatta) és l'episodi 250 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan talla roca.jpg

En Gohan talla una roca amb l'Espasa Z

Els nois continuen amb la fusió, sota la supervisió estricte d'en Cor Petit, però no s'en surten massa bé.

Mentrestant, al món dels déus, en Goku vol probar el poder de l'espasa Z, i llança una roca enorme cap a en Son Gohan, el qual la talla pel mig sense cap dificultat. Llavors, el Déu Neptú crea un cub del mineral més dur de tot l'univers. En Goku el llança cap a en Son Gohan, que intenta tallar-lo, però sorprenentment, l'espasa es trenca, esgarrifant al Déu Neptú i en Kibito.

Vell Kaioshin, Kibito, Kaioshin, Goku i Gohan.jpg

L'Antic Déu Neptú amb els presents al Planeta Neptú

Llavors, en Son Gohan comenta que segurament, el que volia dir la llegenda era que dominar l'espasa Z et feia més fort.De cop un home vell els contesta que no és això. Quan el Déu Neptú li demana qui és, ell li diu que és el Déu Neptú de fa 15 generacions.

Mentrestant, al camí de la Serp, segueixen els problemes amb la quantitat de morts. Els treballadors volen plegar per descansar, però el Gran Jutge no els hi permet, ja que és feina seva que no quedin ànimes sense enviar. Llavors, un altre ajudant comenta que han arribat un miló i mig més d'ànimes de la Terra.

Al món dels déus, el Déu de fa 15 generacions comenta que en el seu temps hi havia un ésser malvat que el va tancar a l'espasa a causa de la seva presència temible. Però en Goku no s'ho creu i li llança un atac d'energia per comprovar-ho, però li fa mal, fent que en Goku dubti d'ell.

Gohan enfadat amb Goku.jpg

En Gohan protesta la decisió del seu pare

Llavors, el Déu comenta que no era la força el que temien els seus enemics, sinó les seves habilitats màgiques, però no els pensa dir res més. En Goku el suborna amb revistes picants, però ell diu que gràcies a la seva bona visió és capaç de veure les noies com es banyen, però en Goku li diu li deixarà tocar els pits i el cul d'una noia. En Son Gohan li demana al seu pare que com ho pensa fer, a la qual cosa ell contesta que, com que el noi té a la Videl, li digui que es deixi tocar una mica, causant la furia d'en Son Gohan. En Goku comenta que si hi ha algun problema en que sigui una dona més madureta, pensant en la Bulma. A més, el que li ha de demanar és en Son Gohan, pel "bé" de l'univers.

Al final, el vell accedeix i diu que té poders sobrenaturals, que és capaç de dur més enllà dels límits els poders ocults d'una persona. Li diu a en Son Gohan que s'estigui quiet, mentre ell comença a fer un estrany ball. Quan en Gohan li demana que fa, aquest li diu que és una cerimònia molt important.

Quan en Goku li demana quan trigarà, l'Antic Déu Neptú li respon que trigarà 5 hores de cerimònia i 20 per acumular el poder, a la qual cosa en Goku diu que se'n va a dormir.

Al Palau de Déu, en Cor Petit diu que ja els nois gairebé fan la dansa a la perfecció i que és hora de provar-ho de debò.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori