Fandom

Bola de Drac Wiki

La sorprenent decisió del monstre Buu: ja no mataré més

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 殺すのやめた!!魔人ブウよい子宣言
Nom ROM Korosu no Yameta!! Majin Bū Yoi Ko Sengen
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga del Monstre Buu
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 25 de gener de 1995
La sorprenent decisió del monstre Buu: ja no mataré més (殺すのやめた!!魔人ブウよい子宣言, Korosu no Yameta!! Majin Bū Yoi Ko Sengen) és l'episodi 253 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Fusió superguerrer.jpg

En Goten i en Trunks fent la fusió com a superguerrers

Al Món dels Déus en Goku dubta sobre si el vell déu podrà augmentar el poder d'en Son Gohan... a més, el déu s'ha quedat adormit.

Al Palau de Déu, els nois practiquen la fusió en estat de superguerrer, convertint-se en un ser més poderós que abans fins i tot. Quan fa una proba del seu poder, en Cor Petit queda sorprès de la velocitat que té en Gotrunks, però tot i així el segueix. En Gotrunks, veient el seu poder, va a fer front a en Buu. Quan arriba fins on hi ha el monstre Buu, es desfà la fusió, de manera que han de marxar.

Buu i Bee.png

En Buu jugant amb el gosset

Mentrestant, el monstre Buu, que s'ha fet amic del senyor Satan i d'un cadell de gos que estava ferit, pren la sorprenent decisió de no matar més. Quan sembla que l'espiral de destrucció del monstre s'ha acabat, dos caçadors, en Van Zant i el seu còmplice, decideixen matar-lo i per això, disparen al gos, per fer-lo patir.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori