Fandom

Bola de Drac Wiki

Fuig, Satan! La fúria d'en Buu és imprevisible

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 逃げろサタン!!怒りの魔人ブウ出現
Nom ROM Nigero Satan!! Ikari no Majin Bu Shutsugen
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 1 de febrer de 1995
Fuig, Satan! La fúria d'en Buu és imprevisible (逃げろサタン!!怒りの魔人ブウ出現, Nigero Satan!! Ikari no Majin Bu Shutsugen) és l'episodi 254 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Satan content per Bee.png

En Satan content que en Bee estigui viu

Els dos bandits ataquen a en Buu i en Satan, destruint la casa del monstre. Aquest, està ben enrabiat pel que han fet. Però en Satan derrota als dos homes, aconseguint que en Buu es calmi. El gos encara és viu, i en Buu el cura.

Llavors, en Buu reconstrueix la seva casa, que ara té forma de gos. Mentrestant, al món dels Déus, segueix l'acumulació de poder d'en Son Gohan per part del Vell Déu.

Buu dolent sencer.png

L'aparició del Buu dolent

A casa d'en Buu, ara en Satan és més un amic que no pas un servent, ja que dinen junts, es banyen junts, etc... i el terrícola està content del seu èxit. Però mentre en Satan està cuinant el menjar, el bandit d'abans apareix i dispara a en Satan.

Com que encara és viu, en Buu el cura, però està molt enrabiat, tant que li surt fum dels orificis del cap. Veient com pot arribar a enfadar-se, en Buu li diu al seu amic que fugi ben lluny amb el gos. Quan el monstre surt de la casa, el fum alliberat es concentra, creant un Buu de color gris i més esquelètic. És el mal que hi havia dintre seu i que ha pres aquesta forma. Aquest Buu, veu a en Van Zant i, sense contemplacions, el mata.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori