Fandom

Bola de Drac Wiki

L'extinció de la raça humana pot ser un fet

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 待ったなしの破局!!地球人類絶滅
Nom ROM Matta Nashi no Hakyoku!! Chikyu Jinrui Zetsumetsu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 15 de febrer de 1995
L'extinció de la raça humana pot ser un fet (待ったなしの破局!!地球人類絶滅, Matta Nashi no Hakyoku!! Chikyu Jinrui Zetsumetsu) és l'episodi 256 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Buu observa Terra.jpg

En Buu observa la vida restant a la Terra

El nou monstre Buu és al Palau de Déu, on vol lluitar amb els guerrers que en Goku li va prometre. En Cor Petit li diu que s'ha d'esperar, ja que ara estan descansant, però el monstre no hi està disposat. En Cor Petit sap que els dos nois no són rivals per al monstre, i per guanyar temps li diu a en Buu que encara hi ha terrícoles vius, i que, ja que el seu objectiu era matar-los a tots, vagi i els mati abans del combat. En Buu dóna la volta a l'atalaia per comprovar els supervivents que hi ha. Mentrestant, en Cor Petit li diu a en Krilin que porti als nois a la Sala de l'Esperit del Temps i que s'entrenin durament allà.

Llavors, la Xixi intenta pegar al monstre amb una escombra, però en Cor Petit l'atura destrossant-li el pal, mentre en Buu segueix donant la volta a l'atalaia. En aquell moment, en Krilin està intentant despertar als dos joves Saiyans. Quan ha completat la volta, en Buu comença a llançar rajos cap a la Terra i mata a tots els seus habitants, sobrevisquent només en Chaoz, en Ten Shin Han, en Satan i els que es troben al Palau de Déu.

Atac d'Extinció Humana.jpg

L'atac amb el que en Buu destrueix la humanitat

Al Món dels Deus, segueix la preparació d'en Son Gohan, mentre el Déu Neptú nota que a la Terra passa alguna cosa.

Llavors, en Buu diu que vol lluitar immediatament, però en Cor Petit li diu que s'esperi una hora. El monstre no vol esperar, però la Videl li diu que siusplau ho faci. Quan va a matar-la, el namekià li diu que aquella és la filla d'en Satan, i per això el monstre accedeix. Després, els nois es desperten.

Gohan descobreix nou poder.jpg

En Gohan descobreix el seu nou poder

Al món dels déus, el Déu Neptú informa a en Goku que la raça humana ha estat gairebé extingida. Mentrestant, en Gohan, que està perdent la paciència, s'enrabia perquè creu que està perdent el temps allà. Comença a alliberar energia i al cap de poc queda sorprès del gran poder que té, a la qual cosa segueix esperant que el Déu de fa 15 generacions acabi d'augmentar-li el poder.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori