FANDOM

En Gotrunks sorprèn amb les seves tècniques
Episodi 258 (BDZ)
Informació
Nom JAP 本気で行くぜ!!超ゴテンクス全開
Nom ROM Honki de Iku ze!! Supa Gotenkusu Zenkai
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 1 de març de 1995
En Gotrunks sorprèn amb les seves tècniques (本気で行くぜ!!超ゴテンクス全開, Honki de Iku ze!! Supa Gotenkusu Zenkai) és l'episodi 258 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Puntada Gotrunks

La Puntada Dinamita

En Gotrunks ataca a en Buu, però no li fa gens de mal. Llavors comença a fer tot d'atacs amb noms estranys, com "Puntada Dinamita", "Cop de Molí Mortal", "Atac del Porc Senglar", "Impuls Sanguinari", ..., però cap d'aquests afecta al monstre Buu.

A fora s'estan preguntant com deu anar el combat i tots estan amoïnats pels nois.

Gotrunks amb Dònut Galàctic

En Gotrunks a punt de llançar el Dònut Galàctic

Segueix el combat a dins la sala, amb atacs cada vegada més inversemblants per part d'en Gotrunks. Llavors, aquest decideix convertir-se en superguerrer i posar final al monstre. Comença fent servir la tècnica del Dònut Galàctic, que atrapa al monstre Buu per llavors estreny-el ben fort, però al monstre no l'afecta. A continuació en Buu contraataca amb duresa, però no fa gaire mal al guerrer fusionat.

Llavors, en Gotrunks, enrabiat, posa en pràctica el seu atac Superatac Kamikaze Fantasmagòric, creant un misteriós fantasma, que s'assembla al seu creador i parla.

NavegacióEdit