FANDOM

La terrorífica tècnica del
superatac kamikaze fantasmagòric!
Episodi 259 (BDZ)
Informació
Nom JAP 本気で行くぜ!!超ゴテンクス全開
Nom ROM Seikou!! Kore de Owari Da Majin Bu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 8 de març de 1995
La terrorífica tècnica del superatac kamikaze fantasmagòric! (本気で行くぜ!!超ゴテンクス全開, Seikou!! Kore de Owari Da Majin Bu) és l'episodi 259 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Buu després d'un fantasma kamikaze

En Buu després de l'atac del fantasma

El fantasma creat per en Gotrunks es llança cap al monstre Buu. Aquest, li dóna un cop per destruir-lo, però el fantasma explota, ferint a en Buu. Llavors, en Cor Petit diu a en Gotrunks que s'afanyi a atacar al monstre, ja que aquest és capaç de regenerar-se. Llavors, els noi crea deu fantasmes alhora, els fa posar en fila i numerar. Però en l'estona que han trigat, en Buu s'ha regenerat i està prenent un suc i llegint una revista.

En Gotrunks envia a l'atac als fantasmes 1 i 2, però en Buu els esquiva. Llavors, els altres fantasmes i en Gotrunks comencen a idear un pla.

Gotrunks i Kamikaze fantasmagòric

Els fantasmes de l'Atac Kamikaze fantasmagòric

Al Món dels Déus, en Goku diu que no nota l'energia dels nois ni la d'en Buu, al que el Déu Vell els explica que lluiten en una dimensió temporal diferent, al que en Goku dedueix que és la Sala de l'Esperit del Temps. A més, en Vell Déu l'informa va ser en Cor Petit el que el va fer entrar allà.

A la sala, els fantasmes han fet el seu pla. Els numero 3 i 4 es preparen per lluitar i xoquen la ma entre ells, de manera que exploten. Llavors, els altres fantasmes excepte el 10, posen en pràctica l'estratègia, que consisteix a fer que en Buu s'acosti fins a ells mitjançant un engany, per llavors enganxar-s'hi i explotar. El pla és tot un èxit. Llavors el fantasma numero 10 entra per la boca del monstre i explota, fen que aquest quedi reduït a miques.

Gotrunks sorprès

En Gotrunks sorprès perquè en Cor Petit ha destruït la porta

A la baix a la Terra, en Satan està tot sol només en companyia del gosset, quan un núvol li recorda a en Buu i els moments finals que va estar amb ell. Com que no hi ha ningú al món, es sent sol.

Mentrestant, en Cor Petit i en Gotrunks cremen els trossos fent servir energia, però del fum que en desprenen el monstre Buu es recompon. En Cor Petit diu a en Gotrunks que faci un atac com el dels fantasmes, però el noi li diu, en broma, que no li queda més energia com per fer un atac més fort que el dels fantasmes i per això el namekià es veu obligat a destruir la porta de la sala de l'esperit del temps, per tal de que el monstre Buu no pugui sortir mai més d'allà.

NavegacióEdit