FANDOM

Karate aeri
Episodi 25 (BD)
Informació
Nom JAP たて悟空!恐るべき天空X字拳
Nom ROM Tate Gokuu! Osoru Beki Tenkuupekejiken
Nom ANG Danger From Above
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 13 d'agost de 1986
Karate aeri (たて悟空!恐るべき天空X字拳, Tate Gokuu! Osoru Beki Tenkuupekejiken) és l'episodi 25 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Goku agafa Nam amb cua

En Goku tirant a terra en nam amb la cua

Després de veure com en Jackie es va comportar quan en Krilin va llançar-li les calces, en Yamcha cada vegada està més convençut de que el vell en realitat és el Follet Tortuga. Fins i tot, en Yamcha intenta treure-li la suposada perruca, però no se'n surt. A continuació, la segona semifinal, entre en Nam i en Son Goku comença.
Goku estabornit per Nam

En Goku estabornit

En Goku comença fent el cop de la doble imatge, però en Nam aconsegueix esquivar-ho. El monjo contraataca, però en Goku esquiva tots els atacs. Tots dos combatents es van intercanviant cops, sent un duel força igualat. En Goku comença a girar sobre si mateix de manera que pot atacar i en Nam no el pot tocar, però quan és a punt de fer fora del ring al seu rival, està tan marejat que es perjudica ell mateix i cau a terra. En Nam ho aprofita per fer un gran salt i cau en picat a sobre d'en Goku, deixant-lo estabornit.

El locutor comença a comptar i quan és a punt d'arribar a deu, en Goku s'aixeca. En Nam repeteix la mateixa tècnica, saltant aquest cop més amunt, però en Goku també salta i a l'aire intercanvien uns quants cops. En Goku és el primer d'aterrar i, quan en Nam és a punt de fer-ho, el noi l'envia d'una puntada fora del ring. En Nam està trist per la derrota, però molt esportivament felicita a en Goku per la seva victòria.

Salutació Nam i Goku

En Goku i en Nam es saluden

En Nam ja marxa, però abans, en Jackie va fins a ell i li revel·la que és el Follet Tortuga. Llavors, li dóna una càpsula Hoi-Poi buida, perquè l'ompli amb aigua d'un pou i així pugui salvar al seu poble. També li explica que s'ha disfressat perquè no vol que en Goku o en Krilin guanyin, ja que si ho fessin podrien tornar-se massa pretensiosos i vanitosos, i aixó no els faria cap bé.

Per això demana a en Nam que li faci un petit favor. En Nam es disfressa de Follet Tortuga i llavors en Jackie, des de lluny, li fa veure a en Yamcha que ell no és el mestre tal i com el bandit creu. Finalment comença la gran final, Jackie Chun vs Goku.

NavegacióEdit