Fandom

Bola de Drac Wiki

L'encanteri es trenca? La resistència kamehameha d'en Son Gohan

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'encanteri es trenca?
La resistència kamehameha d'en Son Gohan
Informació
Nom JAP 解けた封印!?悟飯抵抗のかめはめ波
Nom ROM Toketa Fūin!? Gohan Teikō no Kamehameha
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 12 de febrer de 2016
L'encanteri es trenca? La resistència kamehameha d'en Son Gohan (解けた封印!?悟飯抵抗のかめはめ波, Toketa Fūin!? Gohan Teikō no Kamehameha) és l'episodi 25 (123 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 12 de febrer de 2016.

ResumEdit

Goku SG2 cop de puny contra Vegeta SG2.png

En Goku contra en Vegeta

De camí on han anat en Goku i els altres, en Goten i en Trunks es paren a fer un riu en una illa. Mentre estan parats, són atacats per un dinosaure, però aconsegueixen fugir-ne. Mentrestant, en Goku i en Vegeta segueixen el seu intens combat.

En Vegeta explica a en Goku que s'ha deixat dominar per la màgia d'en Babidí al recordar com s'havien fet més forts i despietats l'Spopovitch i en Yamu. Ell només volia ser el guerrer cruel i despietat que era abans, ja que gràcies a l'influencia d'en Goku, s'havia "domesticat".

Gohan ataca bola amb Kamehameha elèctric.jpg

En Gohan atacant la bola

La bola d'en Buu segueix expulsant vapor, senyal que és a punt de ressuscitar. En Babidí està radiant d'alegria de que per fi el Majin sortirà, cosa que contrasta amb el Kaioshin, que està terroritzat i vol fugir. Mentrestant, en Son Gohan s'enrabia per treure tot el seu poder, per així, fent servir un Kamehameha, destruir la bola d'en Buu, però aquesta no pateix cap mena de mal. A tot el món, comencen a sentir-se els efectes de la resurrecció del monstre. Hi ha terratrèmols, els ocells estan espantats i la gent també.

Buu alliberat.jpg

En Majin Buu

Tot i no haver-se'n sortit el primer cop, en Son Gohan segueix atacant la bola, però en Babidí comenta que els atacs són en va, ja que no danyen de cap manera al majin. Finalment, la bola s'obre, però sorprenentment no hi ha res, només un fum rosa estrany. Això alegra al Kaioshin de l'Est, però en Son Gohan no n'està tan convençut i troba sospitós el fum que surt de la bola, que mica en mica s'està concentrant. Finalment, el fum es concentra i surt el temible Majin Buu, un ésser rosa i panxut.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori