Fandom

Bola de Drac Wiki

En Gotrunks arriba al tercer nivell de força dels superguerrers

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Gotrunks arriba al tercer nivell
de força dels superguerrers
En Gotrunks arriba al tercer nivellde força dels superguerrers
Informació
Nom JAP 異次元からの脱出!!超ゴテンクス3
Nom ROM Jigen kara no Dasshutsu!! Supa Gotenkusu Suri
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 15 de març de 1995
En Gotrunks arriba al tercer nivell de força dels superguerrers (異次元からの脱出!!超ゴテンクス3, Jigen kara no Dasshutsu!! Supa Gotenkusu Suri) és l'episodi 260 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Super Buu escapa de Sala.png

En Buu fuig de la Sala de l'Esperit del Temps

En Cor Petit ha destruït la porta que uneix els dos mons, de manera que ara ningú podrà sortir d'aquell món, cosa que fa enfurismar al monstre Buu perquè ara no podrà menjar llaminadures.

A fora, comenten que possiblement els nois siguin morts i que per això en Cor Petit ha hagut de destruïr la porta de la sala. La Bulma està enfadada perquè ara el seu fill no podrà sortir. A dins la sala, en Gotrunks diu a en Cor Petit que era una broma que no tenia més energia. Llavors exigeix al namekià que reconstrueixi la porta, però aquest li diu que no pot fer-ho.

Buu arriba a Palau.jpg

En Buu arribant al Palau de Déu

Mentrestant, en Buu, molt enrabiat perquè no podrà tenir llaminadures, aconsegueix crear, amb la veu, un forat al mur dimensional per després fugir ell de la sala. En Gotrunks i en Cor Petit també volen passar-hi, però el forat s'ha tancat.

Des del Món dels Déus, en Goku nota l'energia d'en Buu, però no la dels nois. Com que vol saber que passa, el Vell Déu li dóna una bola de vidre en que es pot veure tot el que passa a distància.

Al Palau de Déu, tots queden sorpresos de que en Buu sigui allà. Dins de la sala, en Gotrunks comenta que en Buu destruirà el planeta. Llavors, en Cor Petit proposa de cridar per tal d'imitar al monstre Buu i crear un forat, però no obtenen resultats. A fora, en Krilin decideix enfrontar-s'hi, per tal de donar temps als altres a fugir, però és convertit en xocolata. Després de menjar-se-la, converteix als altres residents en xocolata.

Al Món dels Déus, en Goku està enrabiat perquè no pot fer res. En Gohan li demana què passa, però el seu pare li diu que es dediqui a l'entrenament.

Gotrunks nivell 3 anime.jpg

En Gotrunks en tercer nivell

Dins la Sala de l'Esperit del Temps, en Cor Petit i en Gotrunks segueixen intentant fer un forat, però no se'n surten. Llavors, en Gotrunks comenta que no li queda cap altre remei que fer "allò". llavors, davant la mirada atònita d'en Cor Petit, es converteix en el tercer nivell de força dels superguerrers. Llavors fàcilment crea un forat per el qual poden sortir d'allà, on es troben al monstre Buu acabant de menjar-se la xocolata. En Gotrunks s'enrabia perquè han matat a tota la seva família i es llança a l'atac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori