FANDOM

En Gotrunks canta victòria abans d'hora!
Jugant a voleibol amb el monstre Buu
Episodi 261 (BDZ)
Informació
Nom JAP ノリすぎ!?ブウブウ バレーボール
Nom ROM Norisugi!? Bu Bu Bareboru
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 22 de març de 1995
En Gotrunks canta victòria abans d'hora! Jugant a voleibol amb el monstre Buu (ノリすぎ!?ブウブウ バレーボール, Norisugi!? Bu Bu Bareboru) és l'episodi 261 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gotrunks SG3 puntada Super Buu

En Gotrunks ataca en Buu

En Gotrunks comença a atacar durament a en Buu, destruint part del Palau de Déu en el procés. En Buu contraataca llançant al noi contra la Terra però en Gotrunks s'hi torna i talla al monstre per la meitat, per després destruir-ne les parts, però el monstre simplement es regenera i segueix atacant.

Al Planeta dels Déus, en Goku està content de que els nois siguin tant forts i els esperona a seguir lluitant.

Palau de Déu destrossat

Mig Palau de Déu destrossat

Mentrestant en Buu, regenerat, llança a en Gotrunks contra una muntanya, i aquest respon creant 14 fantasmes explosius que fan miques al monstre, però aquest simplement es torna regenerar i d'una ràfega d'energia el torna a enviar volant fins al Palau de Déu, destruint-ne una altra part, cosa que esgarrifa a en Cor Petit.

A baix a la Terra, en Satan fa hores que camina amb el gosset i es pregunta perquè no troba a ningú. Llavors troba una ciutat, però quan hi arriba s'adona que no hi ha ningú. Tot i així, va a un supermercat i agafa menjar i beure per ell i pel gos.

Satan arriba a ciutat deserta

En Satan arriba a una ciutat

Al combat entre en Buu i en Gotrunks continua, el monstre es fa una bola i acaba de destruir tot el Palau de Déu. Llavors, en Gotrunks atrapa a en Buu amb uns dònuts galàctics i, amb la col·laboració d'en Cor Petit, juga un partit de voleibol, que acaba amb en Buu projectat fortament cap a la Terra, on fa un cràter enorme.

En Gotrunks creu que ha mort al monstre Buu, però aquest simplement s'ha regenerat de nou i apareix ple de ràbia.

NavegacióEdit