Fandom

Bola de Drac Wiki

El monstre Buu es transforma en bomba i explota

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP やったか!?魔人ブウ大爆発
Nom ROM Yatta ka!? Majin Bu Daibakuhatsu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 17 de maig de 1995
El monstre Buu es transforma en bomba i explota (やったか!?魔人ブウ大爆発, Yatta ka!? Majin Bu Daibakuhatsu) és l'episodi 264 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Buu prepara explosió.jpg

En Buu preparat per explotar

En Buu està enfadat per la derrota esfereïdora que li està ocasionant en Son Gohan. Llavors, explica que ja sabia que en Son Gohan existia i el poder que tenia i que només estava fent servir en Gotrunks per distreure's. Llavors, comença a acumular energia, però en Gohan s'adona del seu plà i a l'últim moment aconsegueix fugir amb en Goten, en Trunks i en Cor Petit de l'explosió causada per en Buu.

Mentrestant, en Satan, que és a prop d'allà, està mort de set i troba una taverna, on hi ha cervesa. Però l'explosió d'en Buu l'afecta destruint el poble sencer on hi havia la taverna.

Cor Petit troba Dende.png

En Cor Petit content de trobar en Dende

Mentrestant, en Gohan comenta que en Buu no és mort i que segurament en porta alguna de cap. Llavors, explica com ha aconseguit els seus nous poders. A continuació, en Cor Petit diu que ell té el radar del Drac, però que no serveix de res si en Dende és mort. Però en Gohan li diu que nota l'energia del Déu. Llavors, van a buscar-lo, però pel camí troben a en Satan i se l'emporten volant.

Llavors, troben en Dende, al qual s'alegra de veure'ls a tots. Els explica que quan en Buu va atacar al Palau, el Senyor Popo el va llançar cap a la Terra, per tal de que les Boles de Drac no desapareguessin.

Al Món dels Déus, tots comenten que quina una en duu de cap en Buu. Mentrestant, a la Terra, en Satan està desesperat per la mort de la Videl, però en Goten li diu que no es preocupi, que ja la ressuscitaran. Llavors, en Buu torna després d'estar desaparegut durant una hora. En Gohan va a fer-li front, però el monstre diu que abans vol acabar el combat amb en Gotrunks. Llavors, va provocant a en Goten i a en Trunks perquè es fusionin immediatament.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori