Fandom

Bola de Drac Wiki

Torna a la vida, Goku, pel bé de tot l'univers!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 全宇宙のために...よみがえれ孫悟空
Nom ROM Zenuchū no Tame ni... Yomigaere Son Goku
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 31 de maig de 1995
Torna a la vida, Goku, pel bé de tot l'univers! (全宇宙のために...よみがえれ孫悟空, Zenuchū no Tame ni... Yomigaere Son Goku) és l'episodi 266 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan vs Super Buu Gotrunks.jpg

Gohan vs Super Buu

Continua el combat entre en Gohan i en Buu, amb clar avantatge per al monstre, que fins i tot fa servir tècniques d'en Cor Petit i d'en Gotrunks per atacar-lo.

Mentrestant, al Món dels Déus, el Vell Déu decideix donar-li la seva vida a en Goku per tal de que pugui anar a la Terra per lluitar contra el monstre Buu.

A l'Altre Món, la Baba i el Gran Jutge decideixen tornar el cos a en Vegeta temporalment perquè pugui anar a lluitar contra en Buu.

Al combat entre en Buu i en Gohan, el noi cada vegada està més debilitat. Quan és a punt de ser assassinat, el gosset d'en Satan se li planta al davant i en Satan darrere, que vol evitar que el gos s'acosti al monstre. En Buu comença a preparar un atac per eliminar a l'humà, però en Son Gohan aprofita la distracció per donar una puntada a en Buu i alliberar-se d'ell. Però serveix de poc, ja que en Gohan és atrapat de nou i en Buu l'ataca, però a l'últim moment, aconsegueix escapar-se'n.

Fusió Kibito i Kaioshin.jpg

En Kibito i el Déu Neptú fusionant-se

Mentrestant, a l'altre Món, en Goku ressuscita ja que el Déu Vell li dóna la seva vida. Tot i així, el Déu torna a aixecar-se amb l'aurèola al cap i li diu a en Goku que s'afanyi. Però quan és a punt de marxar, el Déu li demana com s'ho farà per derrotar-lo, a la qual cosa en Goku decideix que farà la fusió amb en Son Gohan, però això és un mal pla, ja que en Buu no s'esperarà a que puguin fusionar-se. Llavors, per tal de poder fer una fusió, el Déu Vell li dóna les arracades màgiques, que permeten fusionar-se immediatament. Llavors, per fer un exemple, en Kibito i el Kaioshin es fusionen mitjançant aquest mètode.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori