Fandom

Bola de Drac Wiki

Quin és aquest estrany poder que posseeixen les arracades del déu Neptú?

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 奇跡は一度...なるか悟飯との超合体
Nom ROM Kiseki wa Ichido... Naru ka Gohan to no Chogattai
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 7 de juny de 1995
Quin és aquest estrany poder que posseeixen les arracades del déu Neptú? (奇跡は一度...なるか悟飯との超合体, Kiseki wa Ichido... Naru ka Gohan to no Chogattai) és l'episodi 267 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan Mistic ferit.png

En Gohan malferit

El Déu Vell explica les característiques de les arracades màgiques, dient que és capaç de fer una fusió encara més perfecte. En Kibito i el Déu Neptú ho proven i es fusionen. En Goku demana quan dura la fusió, i el Déu li respon que dura per sempre. Llavors el déu explica que si hagués pogut, ell s'hauria desfusionat, però tot i que va fer-se més lleig, va obtenir poders màgics, ja que està fusionat amb una bruixa lletja.
Buu puntada a Ten Shin.png

La part inferior d'en Buu ataca en Ten Shin Han

A la Terra, en Buu està apallissant a en Gohan, però per sort en Dende el cura. Llavors, en Buu, que se n'ha adonat, ataca a en Dende i en Satan amb un raig d'energia. En Satan li dispara amb una pistola, però obviament no li fa efecte. Tot i així, el raig és desviat just abans de que faci impacte. En Gohan es sorpren, ja que qui l'ha desviat ha sigut en Ten Shin Han. Però en Buu no s'immuta i ràpidament l'ataca. Llavors, en Buu decideix acabar amb tothom amb una Bola de Foc. però per sort, en Goku arriba i amb un Disc Destructor talla a en Buu pel mig. Les cames d'en Buu, que han caigut a prop d'en Ten Shin Han, claven una puntada al noi, derrotant-lo.

Kamehameha contínu Goku.png

En Goku atacant en Buu

Llavors, en Goku llança una arracada a en Son Gohan, però el noi no és capaç d'agafar-la. Per guanyar temps mentra el seu fill troba l'arracada, en Goku es transforma en el tercer nivell, però tot i així no aguanta massa. Quan en Buu vol derrotar-lo, de cop atura el seu atac, i es transforma perdent poder, ja que la fusió d'en Gotrunks s'ha acabat. En aquell moment, en Gohan ha trobat l'arracada. Veient que el seu rival està dèbil, en Goku diu que amb la meitat de la força ja farà, però en Buu, amb el tros de l'antena que li faltava, absorbeix a en Son Gohan, fent-se més poderós que abans i sense límits de temps.

Llavors, en Goku pensa amb qui pot fusionar-se. En Ten Shin està massa debilitat, de manera que amb ell no pot. llavors, en Goku s'adona amb horror que només pot fer-ho amb en Satan, ja que si ho fa amb en Dende les boles de Drac desapareixerien.

Mentrestant, a l'Altre Món, la Baba i en Vegeta van camí de la Terra.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori