FANDOM

S'acabaran fusionant en Son Goku i en Vegeta?
Episodi 268 (BDZ)
Informació
Nom JAP 合体!!ベジータの誇りと悟空の怒り
Nom ROM Gattai!! Bejita no Hokori to Goku no Ikari
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 28 de juny de 1995
S'acabaran fusionant en Son Goku i en Vegeta? (合体!!ベジータの誇りと悟空の怒り, Gattai!! Bejita no Hokori to Goku no Ikari) és l'episodi 268 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Vegeta ataca Super Buu

En Vegeta atacant en Super Buu

En Buu, després d'absorbir a en Son Gohan, és més poderós que mai i en Goku es troba desesperat perquè no té cap lluitador per fusionar-se. En Buu llavors, li dóna 5 segons perquè el superguerrer trobi algú amb qui fusionar-se. Llavors, en Goku es planteja si s'ha de fusionar o amb en Satan o amb en Dende. Al final decideix que en Satan, ja que com a mínim sap lluitar, tot i que si es fusionés amb ell, el guerrer resultant segurament perdria poder. Quan són a punt de passar els 5 segons, en Goku és a punt de llançar l'arracada a en Satan, quan de cop nota una energia molt potent.
Goku i Vegeta fusió

En Goku i en Vegeta fusionant-se

Prop d'allà, la Baba i en Vegeta han arribat a la Terra i en Goku va cap allà amb el canvi de lloc instantani, sorprenent als dos nouvinguts. Ràpidament, en Buu va cap allà, i el segueixen més a poc a poc en Dende i en Satan, després de que el primer curi a en Ten Shin Han.

Vegeku

El Guerrer Definitiu, en Vegeku

En Goku li diu a en Vegeta que es fiqui l'arracada a l'orella dreta per poder fusionar-se, però en Vegeta, orgullós, rebutja, mentre en Buu s'acosta a tota velocitat. Quan arriba, en Vegeta va a enfrontar-s'hi, ja que vol venjança per haver-lo derrotat anteriorment i en Goku l'ajuda. Però el poder dels dos superguerrers per separat no pot fer res per aturar al monstre A més, en Vegeta recrimina a en Goku que en el seu combat anterior no hagués fet servir tota la seva força i s'hagués transformat en el tercer nivell, a la qual cosa en Goku es disculpa.

En Vegeta es llança a l'atac de nou amb col·laboració amb en Son Goku, però no poden fer res contra el poder d'en Buu. Llavors, en Goku li diu que en Buu ha matat o absorbit a tothom, inclosos els familiars dels dos superguerrers. Llavors, en Vegeta canvia d'opinió i li diu que li dongui l'arracada màgica, mentre en Buu es llança a l'atac per matar-los. En l'últim moment, en Goku li diu a en Vegeta que els efectes de la fusió són permanents. Quan en Vegeta es posa l'arracada, es fusionen, naixent el guerrer més poderós de tots els temps, en Vegeku.

NavegacióEdit