Fandom

Bola de Drac Wiki

Un duel entre iguals! En Vegeku contra el monstre Buu!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 壮絶パワー!!究極を超えるベジット
Nom ROM Sozetsu Pawa!! Kyukyoku o Koeru Bejitto
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 5 de juliol de 1995
Un duel entre iguals! En Vegeku contra el monstre Buu! (壮絶パワー!!究極を超えるベジット, Sozetsu Pawa!! Kyukyoku o Koeru Bejitto) és l'episodi 269 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Vegeku normal ataca Super Buu.png

En Vegeku ataca en Buu

Ha nascut en Vegeku, la fusió d'en Vegeta i en Goku. Mentre està provant el seu cos, en Buu cancel·la el seu atac, quan llavors en Vegeku crea una ràfaga d'aire que és capaç de fer talls a en Buu, tot i que aquest se'l cura. El monstre es llança a l'atac i comença a colpejar en Vegeku, però no és capaç de fer-li cap ferida.

Comença el combat entre els dos contrincants, el qual és d'una intensitat enorme, tot i que en Vegeku és més poderós i en diverses ocasions apallissa a en Buu, a la qual cosa ell simplement es regenera i continua lluitant, però també s'enfada cada vegada més.

Vegeku xuta bola energia.png

En Vegeku xutant la bola d'energia

Al Planeta dels Déus, estan veient el combat a través de la bola de vidre. El Vell Déu comenta que en Vegeku és molt més poderós, fins i tot sense estar transformat en superguerrer, però que això no ho és tot, ja que factors com la sort són també importants. El Saiyan segueix estovant en Buu de valent, el qual s'enrabia i comença a acumular poder.

A l'Altre Món, la Xixi, la Bulma, la Videl i en Dabra segueixen buscant en Son Gohan per tot arreu, ja que la seva mare està preocupada. Quan aquesta comenta que potser és a l'infern, les altres li neguen, dient-li que és impossible, ja que era un bon noi. La Bulma comenta que serà complicat trobar-lo, ja que allà hi ha molta gent, però en Dabra diu que la Xixi ha de ser forta i que ell s'encarregarà de trobar-lo.

Vegeku converteix en Superguerrer.jpg

En Vegeku convertint-se en superguerrer

A la Terra, en Buu crea una enorme bola d'energia per destrossar el planeta. En aquell moment, en Dende i en Satan arriben on son els dos lluitadors i veuen des de lluny el guerrer fusionat, però també l'atac que ha preparat en Buu, a la qual cosa s'esgarrifen.

En Vegeku esperona a en Buu perquè llanci la bola d'energia gegantina, la qual cosa ell fa sense dubtar. Però en Vegeku, atura la bola abans de que impacti contra la Terra i, d'una puntada, la llança cap a l'espai exterior. Llavors, en Buu li diu que no s'emocioni per haver aturat l'atac, ja que ell és més fort. Però en Vegeku li nega, dient que ell és més fort, per a continuació, transformar-se en superguerrer.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori