Fandom

Bola de Drac Wiki

La gran final

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La gran final
La gran final
Informació
Nom JAP 決勝戦だ!!カメハメ波
Nom ROM Kesshousen da! Kamehameha
Nom ANG The Grand Finals
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 20 d'agost de 1986
La gran final (決勝戦だ!!カメハメ波, Kesshousen da! Kamehameha) és l'episodi 26 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Kamehameha Goku conra Jackie.jpg

En Goku atacant amb un kamehameha

Per fi comença el combat entre en Goku i en Jackie Chun. El primer en atacar és el vell, però en Goku l'esquiva saltant. En Jackie ho aprofita per saltar i donar-li una puntada de peu a en Goku llançant-lo ben lluny de l'estadi. En Goku no pot fer servir el núvol kinton, ja que sinó el desqualificarien, de manera que fa girar la seva cua com si fos l'hèlix d'un helicòpter i torna al terreny de combat volant.
Atac del Doble jackie.jpg

En Jackie fent l'atac del doble

En Goku diu que volia fer servir un Kamehameha per tornar i el vell respon que el noi no sap fer un kamehame i que ell n'hi farà una demostració. En Goku, desafiant, respon amb la mateixa tècnica i amb la mateixa potència, de manera que quan els dos atacs xoquen un anul·la l'altre.

Cop Borratxo.png

En jackie atacant amb el cop del borratxo

En Jackie, veient com n'és de tenaç el seu rival, fa servir l'atac del doble i aconsegueix donar una potent puntada a en Goku, enviant-lo contra una paret. Però ell aconsegueix aixecar-se abans de que acabin de contar. En Goku contraataca amb la mateixa tècnica i aconsegueix sorprendre al seu rival. En Jackie passa a atacar amb el cop del borratxo i aconsegueix donar diversos cops a en Goku, però el noi no es rendeix i s'inventa el cop del mico per contrarrestar i esquivar els cops.

Llavors, en Jackie comença a preparar una nova tècnica amb la qual diu que guanyarà el combat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori