FANDOM

Son Gohan contra Son Goten:
la pitjor baralla entre germans
Son Gohan contra Son Goten:la pitjor baralla entre germans
Informació
Nom JAP 悟飯と悟天...最悪の兄弟ゲンカ!?
Nom ROM Gohan to Goten... Sai-aku no kyodai Genka!?
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc d'en Baby
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 16 d'octubre de 1996
Estrena CAT 6 de març de 1999
Son Gohan contra Son Goten: la pitjor baralla entre germans (悟飯と悟天...最悪の兄弟ゲンカ!?, Gohan to Goten... Sai-aku no kyodai Genka!?) és l'episodi 26 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

En Baby ataca a en Goten, però no és capaç de fer-li res al superguerrer. Llavors, en Baby llança uns rajos a en Goten, que li fan un tall al braç. Llavors, enrabiat, es transforma en superguerrer i comença a atacar a en Baby amb boles d'energia. A en Baby no li fan res, i per això en Goten li llança un kamehameha que el toca de ple. Però en Baby es fon i canalitzant-se pel raig, arriba fins a en Son Goten, es fica a dins seu a través de la ferida que li havia fet i el posseeix. A continuació, en Goten va cap a casa d'en Vegeta, per posseir a aquest.

Mentrestant, a l'espai, en Giru detecta una bola de drac, la de tres estrelles, que resulta que és a l'estómac d'un dinosaure gegantí. En Goku es fica dins del monstre, aconsegueix la bola i en surt fent-li un forat, pel qual perd tot l'aire i s'encongeix. Ja només els falta una bola de drac, però en Goku està preocupat perquè no tenen notícies d'en Baby.

A la corporació Càpsula, la Xixi està amoïnada per en Goten, quan en Son Gohan arriba amb la Videl. Llavors, en Gohan va a desfer la maleta i apareix en Son Goten, que es comporta de manera egoista i demanant per en Vegeta. Quan en Son Gohan torna, en Baby s'adona que és més poderós i que per tant, millor posseir-lo a ell. En Baby-Goten ataca a en Gohan i surten fora a barallar-se.

En Gohan s'ha adonat que aquell no és el seu germà. En Baby-Goten es transforma en superguerrer i ataca a en Gohan, però aquest no respon. Llavors, en Baby-Goten crea una terrible explosió, i en Gohan, per aturar-la, es veu obligat a convertir-se en superguerrer, moment que aprofita en Baby per posseir-lo.

Després arriba en Cor Petit que salva a en Son Goten. En Gohan l'ataca amb un kamehameha, el derrota, i es disposa a anar a buscar a en Vegeta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori