Fandom

Bola de Drac Wiki

L'immens poder d'en Vegeku sorprèn el monstre Buu!

1.916pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 次元に亀裂!!ブウがキレちゃった!?
Nom ROM Jigen ni Kiretsu!! Bu ga Kirechatta!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 12 de juliol de 1995
L'immens poder d'en Vegeku sorprèn el monstre Buu! (次元に亀裂!!ブウがキレちゃった!?, Jigen ni Kiretsu!! Bu ga Kirechatta!?) és l'episodi 270 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Vegeku vs Super Buu.png

En Vegeku domina en Super Buu

En Dende busca en Satan, ja que pensa que ha caigut en un abisme, però per sort ha sobreviscut i no hi ha caigut.

Mentrestant, en Vegeku i en Buu segueixen lluitant, però el monstre no és capç de tocar al superguerrer. Però en Buu s'enrabia i comença a atacar durament a en Vegeku, però no li fa gens de mal. El contraatac d'en Vegeku és un potent raig d'energia que deixa a trossets al monstre, però aquest simplement es regenera, tot i que ara està molt enrabiat. Llavors deixa anar molt de fum pels seus orificis, però en Vegeku igualment és capaç de colpejar-lo.

Mentrestant, a l'Altre Món, en Krilin està veient el combat mitjançant la telepatia d'en Kaito. En aquell moment, en Yamcha està entrenant amb l'Olibu i en Goril·la, lluitant contra els dos alhora.

Vegeku ataca barrera Buu.jpg

En Vegeku atacant la barrera d'en Buu

A la Terra, en Buu es converteix en líquid i s'introdueix dins del cos d'en Vegeku, per controlar-lo des de l'interior, però no se'n surt, i al final acaba sortint del cos del seu rival. Llavors, en Buu s'enfurisma molt, tant que crea un forat interdimensional al cel que, segons en Dende, és capaç de destruir tot l'univers. Però per sort, en Vegeku aconsegueix aturar-lo abans no sigui massa tard.

Des del Món dels Déus, el Vell Déu comenta que s'afanyi a destruir al monstre d'una vegada per totes.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori