Fandom

Bola de Drac Wiki

Una nova amenaça s'amaga a l'interior del cervell del monstre Buu. Els fills ataquen els pares?

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 悪夢か幻か!? 悟空と悟飯の親子対決
Nom ROM Akumu ka Maboroshi ka!? Goku to Gohan no Oyako Taiketsu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 9 d'agost de 1995
Una nova amenaça s'amaga a l'interior del cervell del monstre Buu. Els fills ataquen els pares? (悪夢か幻か!? 悟空と悟飯の親子対決, Akumu ka Maboroshi ka!? Goku to Gohan no Oyako Taiketsu) és l'episodi 274 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cuc intenta menjar Goku.png

El cuc intenta menjar-se en Goku

El cuc gegant ataca en Goku, però aquest allibera energia i l'estaborneix, fent que al monstre Buu li faci mal la panxa. Però l'horror no s'acaba aqui, ja que apareix un altre cuc, el germà del primer cuc, que avisa al seu pare. En Vegeta està horroritzat perquè els cucs l'espanten molt i està a punt de vomitar. Llavors, l'orgullós superguerrer ataca al cuc pare, però aquest pega a un dels seus fills i el renya per haver-se separat del grup. Llavors, en Goku proposa oblidar-ho tot i els demana aviam si saben on hi ha persones com ell, a la qual cosa els cucs els responen que si que els han vist.
Fantasmes Cor Petit i Gotrunks.png

Les rèpliques d'en Gotrunks i en Cor Petit

A l'exterior, en Buu converteix una roca en un vàter. En Satan vol aprofitar per atacar-lo, però en Dende intenta aturar-lo. Llavors, una enorme quantitat de gas pudent surt de la cabina del vàter i els dos queden desmaiats.

A l'interior d'en Buu, els cucs diuen que les persones són a les parts altes. Llavors, una corrent d'aigua arriba, però en Goku i en Vegeta marxen volant i es dirigeixen cap a les zones altes, cap al cervell del monstre. Un cop allà, s'han de separar i cadascú va per un camí diferent. Al seu camí, en Vegeta es troba amb en Trunks i en Goten, que es fusionen per crear en Gotrunks, per llavors, atacar a en Vegeta, mentre que en Goku es troba en Gohan, que ataca al seu pare. A més, en Cor Petit ataca a en Vegeta.

Però el Déu Vell aclareix que no són ells en realitat, sinó que, com que es troben dins la memòria d'en Buu, aquesta ha creat rèpliques dels absorbits. Mentrestant, en Buu va a menjar més dolços i en Dende amb en Satan el segueixen.

Capolls Gohan i Goten.png

En Gohan i en Goten dins uns capolls

Dins d'en Buu, els combats segueixen. En Goku i la rèplica d'en Gohan fan un Kamehameha, que xoquen i fan un forat fins a on hi ha en Vegeta. Ell i en Goku estan rodejats pels tres guerrers, que preparen les seves tècniques més potents. però l'instant abans de disparar-les, es converteixen en dolços, ja que en Buu estava pensant plenament en dolços. Llavors, en Goku i en Vegeta avancen un tros més i troben als seus fills i en Cor Petit embolicats en capolls.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori