FANDOM

El secret del monstre Buu.
El monstre Buu bo empresonat a dins del dolent
Episodi 275 (BDZ)
Informació
Nom JAP 魔人の秘密!! ブウの中に2人のブウ
Nom ROM Majin no Himitsu!! Bu no Naka ni Futari no Bu
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 16 d'agost de 1995
El secret del monstre Buu. El monstre Buu bo empresonat a dins del dolent (魔人の秘密!! ブウの中に2人のブウ, Majin no Himitsu!! Bu no Naka ni Futari no Bu) és l'episodi 275 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Buu dintre del seu cos

En Buu dintre d'ell mateix

Dins d'en Buu, en Goku i en Vegeta ha trobat als seus fills i a en Cor Petit, mentre a l'exterior, en Buu va de ciutat en ciutat menjant dolços, seguits d'en Satan i en Dende, que cada vegada està més cansat. Mentrestant, en Buu vol destruir la terra per dirigir-se a altres galàxies.

En aquell moment, en Goku i en Vegeta estan alliberant a tothom, mentre en Buu va perdent poder i torna a la seva forma anterior, la d'abans d'absorbir en Gotrunks, en Cor Petit i en Gohan. Quan volen sortir, en Goku comenta que no son prou poderosos per derrotar-lo i per això proposa la dansa de la fusió, però en Vegeta s'hi nega rotundament.

Goku i Vegeta ataquen junts

En Vegeta i en Goku atacant junts

En aquell moment, en Vegeta troba un capoll amb el monstre Buu bo. Però abans de despenjar-lo, en Buu apareix dintre d'ell mateix i comença a lluitar contra els dos guerrers. En Goku dispara contra una paret, intentant fer un forat, però no serveix de res. A més, el monstre té avantatge, ja que els atacs contra ell no li fan res i simplement apareix en un altre lloc.

A l'exterior, en Dende i en Satan veuen que en Buu s'està quiet i que ha tornat a la seva forma inicial.

A l'interior, continua la lluita, i en Buu crea un braç gegantí, que d'un cop de puny, estaborneix a en Vegeta, que comença a ser absorbit pel monstre, mentre en Goku va a rescatar-lo.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori