Fandom

Bola de Drac Wiki

El monstre Buu llança atacs a tort i a dret per tot l'univers i mentrestant es pren una decisió important al planeta del déu Neptú

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ブウ来襲!!界王神界で決着だ
Nom ROM Bu Raishu!! Kaiioshinkai de Ketchaku Da
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 13 de setembre de 1995
El monstre Buu llança atacs a tort i a dret per tot l'univers i mentrestant es pren una decisió important al planeta del déu Neptú (ブウ来襲!!界王神界で決着だ, Bu Raishu!! Kaiioshinkai de Ketchaku Da) és l'episodi 278 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Satan i Dende planeta Déus.png

En Satan i en Dende al planeta dels Déus

En Satan no es creu que sigui al planeta del Déu Neptú i comença a parlar-li amb indiferència. Llavors, creu que està en un somni i intenta volar, però no se'n surt. Mentrestant, en Vegeta està molt enfadat amb en Son Goku perquè ha salvat a en Satan i en Dende i no pas als seus fills i en Cor Petit.
Buu reformant-se.png

En Buu regenerant-se

Llavors, en Kibitoshin veu a la bola de vidre com en Buu s'està reconstituint. El monstre mentrestant, va a un altre planeta amb el canvi de lloc instantani el destrueix. Així amb tot de planetes diferents, amb la intenció de trobar a en Goku i en Vegeta. Però tots estan angoixats, perquè no hi ha boles de drac per refer als planetes destruïts, però en Dende proposa anar a Namek, a la qual cosa tots se n'alegren. El Vell Déu no vol que les utilitzin, ja que no tenen permís per fer-les servir.

Vegeta renya Goku.png

En Vegeta renyant en Goku

Però en Goku el suborna amb fotos eròtiques d'una noia molt ben feta, i que per poder fer-li les fotos necessita les boles de Drac per ressuscitar-la. En Vegeta, astutament, li demana a en Goku si aquesta noia és la Bulma, i en Goku s'adona que l'ha descobert. Llavors, l'orgullós superguerrer li diu que deixi en pau la seva dona i que li faci fotos a la Xixi.

Mentrestant, en Buu, que segueix buscant-los, es teletransporta a l'Altre Món, on en Krilin i en Yamcha s'estan entrenant. Ells i el Déu Kaito són els únics que saben qui és en Buu. Al Món dels Déus, en Kibitoshin els dóna les seves arracades als superguerrers, però en Goku la rebutja, al·legant que prefereixen lluitar sols.

Buu a l'altre Món.png

En Buu a l'Altre Món

A l'altre Món, els guerrers d'allà intenten enfrontar-se a en Buu, però són tots derrotats.

En aquell moment, en Vegeta proposa d'augmentar la seva energia fins al màxim, perquè en Buu els detecti i marxi de l'Altre Món sense matar a ningú, ja que si algú moris un cop mort, perdria la seva forma corporal per sempre. El pla funciona just a temps, quan en Buu es proposava destruir aquell món. Llavors, desfà l'atac i es teletransporta davant dels dos superguerrers.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori