Fandom

Bola de Drac Wiki

En Son Goku en plena crisi

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

En Son Goku en plena crisi
En Son Goku en plena crisi
Informació
Nom JAP 悟空·最大のピンチ
Nom ROM Gokuu - Saidai no Pinchi
Nom ANG Number One Under the Moon?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 27 d'agost de 1986
En Son Goku en plena crisi (悟空·最大のピンチ, Gokuu - Saidai no Pinchi) és l'episodi 27 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Jackie vs Goku.png

Goku vs Jackie

En Jackie executa la seva tècnica de la son, amb la qual aconsegueix adormir en Goku. El comentarista comença a contar, tot i que no hi està massa d'acord, ja que allò no és una tècnica d'Arts Marcials. Els amics d'en Goku el criden perquè es desperti, i la Bulma, astutament, crida que el sopar és a taula i, amb això, aconsegueix fer despertar en Goku.
Jackie atrapa Goku Ozaru.png

En Goku transformant-se estan atrapat a la tècnica d'en Jackie

El noi contraataca amb l'atac de Pedra-paper-tisores, però el vell aconsegueix bloquejar els cops. En Goku repeteix l'atac, però l'enganya dient paper però fent pedra i aconsegueix tombar-lo, tot i que torna a aixecar-se. Llavors, en Jackie decideix fer servir la seva tècnica secreta, una que només ha fet servir un cop en la vida: contra l'avi d'en Goku, en Son Gohan.

En Jackie es concentra i a les seves mans hi apareixen uns rajos de color verd. Llavors llança el raig contra en Goku, que s'electrocuta i s'eleva pels aires. En Goku no es dóna per vençut, tot i que el seu rival li diu que es rendeixi ja que sinó pot morir.

Kamehameha max poder jackie.png

En Jackie disparant el Kamehameha

El combat porta molta estona disputant-se, tant que fins i tot, ja ha sortit la lluna... la lluna plena que, sense voler, en Goku mira i, com a conseqüència es transforma en mico gegant i aconsegueix desfer la tècnica amb força bruta, però quedant totalment fora de control, destrossant-ho tot. En Jackie s'assabenta per en Yamcha que en Goku s'ha transformat al mirar la lluna plena.

Llavors, augmenta molt la seva musculatura i els amics d'en Goku, al veure-ho, es penen que el vol matar, quan ells planejaven tallar-li la cua. En Yamcha no és a temps d'aturar el vell, que llança un potentíssim kamehameha en direcció a en Goku, fent-lo desaparèixer. Els amics del noi ploren per la mort del seu amic.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori