FANDOM

Vegeta ets formidable! Son Goku, tu ets el número 1!
Episodi 280 (BDZ)
Informació
Nom JAP ベジータ脱帽!!悟空おまえがNo.1だ
Nom ROM Bejita Datsubo!! Goku Omae ga Nanba Wan Da
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 18 d'octubre de 1995
Vegeta ets formidable! Son Goku, tu ets el número 1! (ベジータ脱帽!!悟空おまえがNo.1だ, Bejita Datsubo!! Goku Omae ga Nanba Wan Da) és l'episodi 280 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Antagonistes veient combat Goku vs Buu petit

El combat veient-se des de l'Infern

Continua el combat entre els dos guerrers, amb més força i violència que mai. El combat és seguit també des de l'Altre Món i fins i tot des de l'Infern, davant de la mirada atònita d'en Freezer, en Cèl·lula, les Forces Especials,... que volen que en Buu guanyi. També hi ha en Babidí, que secretament recolza en Son Goku.
Goku SG3 vs Buu petit

En Goku contra en Buu Petit

El combat segueix amb la mateixa intensitat. En Goku llança un potent Kamehameha i queda esgotat, mentre que el contratac d'en Buu és molt poderós. Llavors, en Goku perd la transformació del tercer nivell i en Vegeta li agafa el relleu.

Però no és capaç de fer-li res a en Buu i és fàcilment apallissat. En un dels atacs, en Vegeta és estampat contra la paret d'un penya-segat i quan en Buu és a punt d'eliminar-lo, en Son Goku el salva. Llavors, es transforma en el tercer nivell i continua lluitant. Contemplant-los, en Vegeta recorda les seves trobades amb en Goku:

Respecte Vegeta

En Vegeta fent el seu discurs

No et falta coratge, Son Goku, t'admiro. El monstre Buu és massa fort per mi, però tu... tu tens una possibilitat de vènce'l, aprofita-la!

Te'n recordes? El primer cop que ens vam trobar, et vaig prendre per un busca-raons, cregut, insolent i suicïda. Des d'aquell dia, només tenia una cosa al cap, venjar-me!

Segons la llegenda, només un home de cada mil es converteix en superguerrer, i aquest home havia de ser jo i no pas aquell pallaso que s'estimava més estar de gatzara amb els amics, en comptes d'entrenar-se per perfeccionar la seva tècnica, però m'equivocava...

Durant un moment, vaig oblidar la meva rancunia, i vaig començar a apreciar cada minut de la meva vida, però després, tot va tornar a començar, em vaig obsessionar amb la idea de superar en Son Goku, però...ai las! no me'n vaig sortir.

Al principi, em deia que la clau de la teva força, Son Goku, es trobava en el teu desig de protegir. Quan vols protegir allò que estimes, trobes una força que no et pensaves que tenies, però m'equivocava, encara que llavors jo també l'experimentava aquest magnífic sentiment. Em sentia com empès a mirar de fer que el món girés segons els meus desitjos, el meu únic plaer era eliminar l'enemic, l'orgull em cegava, però tu sempre has sigut diferent. Lluitar per lluitar no t'ha interesat mai, només lluitaves si no et quedava cap altre remei, mentre que per mi, lluitar ho era tot, i lluitava per superar-me, per arribar més amunt! El que li passava al meu adversari m'era ben igual!

Fins que un dia, em vas perdonar la vida. Al principi vaig interpretar aquest gest com la pitjor de les humiliacions, però ara, no se pas com agraïrt-ho. Gràcies a tu, he descobert que tinc un cor i que estimo la meva família. Tu ets l'únic amic que he tingut. Cuida't Son Goku

— Les reflexions d'en Vegeta al veure en Goku lluitar

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori