Fandom

Bola de Drac Wiki

En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 耐え抜けベジータ!! 命がけの1分間
Nom ROM Taenuke Bejita!! Inochigake no Ippunkan
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 1 de novembre de 1995
En Vegeta rep de valent per fer guanyar temps a en Son Goku i donar-li la possibilitat de salvar l'univers (耐え抜けベジータ!! 命がけの1分間, Taenuke Bejita!! Inochigake no Ippunkan) és l'episodi 281 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Vegeta cop de puny a Buu.png

En Vegeta atacant en Buu

En Buu ataca amb un Kamehameha a en Goku, però aquest es defensa i contraataca amb un altre Kamehameha. El monstre el desvia, tot i que li arranca el braç i una mà, però es regenera i segueixen lluitant. Alguns dels atacs deixen a trossos a en Buu, que després de cadascun es regenera i està com nou. En Goku mica en mica es va quedant sense energia i sense recursos i ja no sap com atacar al monstre.
Vegeta ferit.png

En Vegeta enrabiat

En Vegeta va fins a en Goku i li diu que ell s'encarregarà de distreure'l, mentre en Goku acumula energia per llavors atacar a en Buu i matar-lo. En Goku diu que aquell era el seu pla, però que li fa falta un minut, al que en Vegeta accedeix a donar-li aquest temps. En Goku l'adverteix de que no torni a morir-se, ja que si ho fa deixarà d'existir per sempre i no el podran ressuscitar.

Vegeta vs Buu Petit.png

En Vegeta contra en Buu Petit

En Vegeta comença a atacar amb múltiples boles d'energia, mentre en Goku va acumulant poder. Però cap dels atacs fa res al monstre, que es regenera i ataca a en Vegeta durament, però aquest, per molts cops que rep, torna a aixecar-se. Al final, en Buu, comença a escanyar-lo, mentre en Goku, estranyament, no és capaç d'acumular energia.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori